Wpis z mikrobloga

@Denial94: jak masz kasę żeby dopłacić 30% ceny wozu do turbo to bierz 2.0 t, jak nie to 140 km nissana też spoko, jakoś nie ma problemu z lpg tylko raz na 40 kkm dopłacisz 300 cbl za ustawienie zaworów
  • Odpowiedz
@Denial94: masz, poszukałem za ciebie

To nie jest silnik konstrukcji renault, tylko Nissana

https://lpg-forum.pl/renault-laguna-iii-liii-2-0-16v-140-km-t7287-30.html

Nissan ma niezwykle delikatne gniazda zaworowe (mechanik twierdzi że słabsze niż w dużym fiacie). Oceniono to podczas wiercenia. Stwierdzono że sypały się jak piasek ! W połączeniu z brakiem hydraulicznej regulacji luzu zaworowego daje to szybki postęp zniszczenia głowicy. Nawet jeśli ta regulacja hydrauliczna by była to tylko oddaliłaby w czasie to co i tak nastąpi -
  • Odpowiedz
@Denial94: Trzymaj się z daleka, to konstrukcja Nissana, w Quashquaiu potrafiło #!$%@?ć gniazda zaworowe od samej benzyny.

Do gazu bankowo się nada.


@citron: NIE.

jakoś nie ma problemu z lpg tylko raz na 40 kkm dopłacisz 300 cbl za ustawienie zaworów


@WaranKojtyla: Jak dojedzie do tych 40 tysięcy w ogóle. Jakie 300? Chłopie, tam rozrząd trzeba zrzucać do ustawiania zaworów, 300 to za KONTROLE luzów zapłaci.

A jakby samemu
  • Odpowiedz
to ponad 2000zł lekko lilcząc. Dopiero wtedy będie można pojeździć spokojnie na LPG.


@Iskaryota: Dawno nieaktualne. Druga kwestia, że mało który warsztat podejmie się takiego rzeźbienia i trzecia sprawa, to i tak okresowa kontrola luzów i korekta przy której trzeba zrzucać rozrząd i demontować wałki. Szkoda zachodu.
  • Odpowiedz
no jak byk masz w ogłoszeniu 2.0 140 kuni, wolnossak. Do gazu bankowo się nada.


@citron: Panie weź ludzi w błąd nie wprowadzaj. Ten motor to jest silnik Nissana z ręczną regulacją luzów. Do gazu się nie nadaje!

Do LPG jest dobry? Czy on ma hydrauliczne popychacze?


@Denial94: nie nie jest dobry, to silnik Nissana.
  • Odpowiedz