Wpis z mikrobloga

@JonasKahnwald: poniżej 3080 nie zaglądaj. On już sobie w paru grach nie daje rady. Jak chcesz coś na przyszłość więc pod UE5 czekaj na RTX5000 bo na razie wiemy za mało.

EDIT: Doczytałem 144fps z RT, no to mamy problem z kart zbenchmarkowanych dziś 4090 z nadzieją na 4080 jeżeli to 1440p.
@keton22:
to nie manipulacja, tam jest minka.

no gość napisał z ray tracingiem a nie z raytracingiem i dlss, można zaryzykować stwierdzenie, że z dlss to już nie wymaksowane.

dlss jakim? bo jesteś pewien, że w trybie quality przez 3 lata w grach AAA będzie 144Hz? bo niższych już w ogóle nie biorę pod uwagę.

np w nowym matriksie co się szykuje.
@L3gion: dobrze, wchodzimy zatem w dzielenie włosa. OP chce sobie pogierczyć ze światełkami i mieć dobry fps. Może to mieć z jakością porównywalną z natywną jak kliknie sobie suwaczek z DLSS. Więc masz rację technicznie a ja praktycznie. Która racja jest 'mojsza' dla Opa zostawmy jemu.
jesteś pewien, że w trybie quality przez 3 lata w grach AAA będzie 144Hz


@10129: jeżeli sajberpunk bez szeregu optymalizacji wyciąga je i więcej w 4k to w 1440p powinno być. 3 lata w grach to nie jest znowu tak wiele. Już są testy niezoptymalizowanego matrix demo z 4090 i jest wreszcie grywalny a nie chodził płynnie na niczym.

Co do brania niższego DLSS niż quality to zależy od gry (wersji
@10129: dobra, niech wam będzie, w poniedziałek i tak przychodzi paka, jak założę zrobię test i się odezwę. Nie będę ryzykował że dane na których sie opieram są zmanipulowane bo wyczytałem że to co mi się obiło o oczy jest odrzucone przez społeczność jako nieprawidłowe. Jakiś spec włączył FSR i DLSS na raz (lol że tak się da).