Wpis z mikrobloga

@Vegasik69: można się śmiać ale jak się włączy Heroes 3 nawet na współczesnym pececie i pogra dłuższy czas (100 tur lub więcej) to komp zaczyna dłuuuuugo myśleć bo ma wrota wymiarów i liczba możliwych kombinacji ruchu robi się ekstremalnie duża. Komp przelicza je wszystkie i długo to trwa.
  • Odpowiedz
@Vegasik69: ja mialem odwrotnie,za dzieciaka gralem w Tooncar, odpaliłem ostatnio na wspolczesnym komputerze,cięło się jak emo, 1 fps albo mniej. Nie wiem od czego to zależy,że nie ma teraz jakichs directxow czy co?
  • Odpowiedz
@Vegasik69: u mnie zawsze były problemy shaderami, bo moja integra s3 unichrome pro 64mb nie obsługiwała w ogóle tej technologii. Pamiętam jak kupiłem geforce FX 5500 i pierwszy raz odpaliłem piaski czasu. To wtedy była magia. Do tej pory pamiętam wersję shaderow wymagane przez niektóre tytuły. Dobrze, że gothic nie wymagał tak kosmicznych technologii ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@entropy_: ja miałem AMD K5 166 MHz i 32 MB RAM, jak to śmigało, nad Warcraftem 2 spędziłem na tym komputerze pewnie czterocyfrową liczbę godzin.. (,)
  • Odpowiedz