Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +379
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
tangens_kutangens +141
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

FBC DVB-Sx czy DVB-C czy Dual DVB-T
źródło: comment_1663598866Uu75fzUaKn3YWcQy79rng0.jpg
Pobierz@diabe: chcę póki co podłączyć jedną antenę
I drugie pytanie czy chcesz nagrywać np na dysk jeden program a drugi oglądać?
Na 99 procent kupując dekoder możesz go dostać z wszystkim zainstalowanym, albo robić pełna instacje jak chcesz
Chciałbym oglądać jeden program a drugi nagrywać, co do tego potrzebuję oprócz dysku?
Dodatkowo tam jest PiP na 4 obrazy chyba, to 2 będą puste? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co do tego koonwertera to mam szukać Unicable LNB, ale widzę z jednym wyjściem i z wieloma.
Czyli dzieli jedną subskrypcję na 8 urządzeń czy muszę jakąś specjalną wybrać.
Gubię się znowu powoli ( ͡°
@31337 @I-____-I: Jest wlasnie tak jak napisal 31337. Ja uzywam to z TnK (tyle mi wystarcza). Na android jest apka Dream player'. Ogladasz w danej chwili kanal jak Ci sie podoba w