Wpis z mikrobloga

To już jest #!$%@?ństwo w najczystszej postaci. Przyznam że specjalnie kupiłem ps5 z myślą o przyszłych goglach VR. Niestety będę musiał pozostać przy ps5 ze względu na dużą bibliotekę gier z poprzednich generacji, ale ta zagrywka na prawdę mnie #!$%@?ła. Czekam na posunięcie konkurencji.

#ps5 #vr #metaverse #quest2 #htcvive #virtualreality
mustafas00 - To już jest #!$%@?ństwo w najczystszej postaci. Przyznam że specjalnie k...

źródło: comment_1663598313C2rtEX3fTF6uJDfQ4BcS7F.jpg

Pobierz
  • 30
@Theos technologiczna czy nie efekt jest taki, że gier będzie absurdalnie mało, już było ich niewiele wcześniej.

Ratunkiem było by albo portowanie tych gier za darmo albo stworzenie jakiegoś emulatora. Odpowiedz, że nie da się bo technologia to też konsumenta aż tak obchodzić nie będzie.
tak, bo to wcale nie jest decyzja technologiczna


@Theos: decyzja technologiczna polegająca na zaoszczędzeniu hajsu na robieniu konwertera/emulatora sygnału który z nowych patyków zrobi stary format danych

Przejadą się na tej decyzji
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@mustafas00: bo taka prawda, gry na PSVR były trochę do tyłu względem konkurencji, lepiej skupić się na nowych bajerach tej technologii niż próbować udawać stara by pograć w 5 letnie gierki. Tytuły mieli zacne zaś technologia była slaba - nadzieja w updejtach i nowych grach.
Kupowanie nowego sprzętu by pograć w stary system? To nigdy się dobrze nie konczylo
@Theos zgodzę się że napewno trochę odklejone, ale właśnie informacje o ofercie powinny być podane razem z tym komunikatem aby zneutralizować ilość takich komentarzy.

Sam bym tego w tak ostry sposób nie skomentował ale jeżeli gry w dużej ilości nie zostaną za darmo przeportowane (a wątpię w to) to dla mnie zainteresowanie spada do 0.
@Theos:

tak, bo to wcale nie jest decyzja technologiczna.


@greven

Część gier będzie pewnie patchowana, ale to serio wielkie zaskoczenie, gdy wziąć pod uwagę, że PSVR2 poza nazwą nie ma właściwie nic wspólnego z PSVR1 w kwestii użytych technologii czy kontrolerów?


@Theos

oferty nie sposób skomentować, gdy nie ma jej przedstawionej. Gadanie o #!$%@?ństwie to jest odklejenie, a odpowiedź o technologii to logiczne wyjaśnienie.


Tak samo problematyczne by nie móc uruchomić
jeżeli gry w dużej ilości nie zostaną za darmo przeportowane


@Medonix: Portów nie będzie robić Sony, tylko twórcy gier. Zależnie od stopnia skomplikowania takiej migracji aktualizacje będą darmowe albo odpłatne. Jedno natomiast wydaje mi się pewne - duża część developerów przygotuje takie patche, aby nie odcinać się od dopływu gotówki z nowego systemu, nawet jeżeli ten update to będzie tylko przygotowanie gry do nowych kontrolerów i podbicie rozdzielczości.
Tak samo problematyczne by nie móc uruchomić gier z PS3 na ps5 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tak, bo Sony wcale nie zarabia głównie na prowizjach od sprzedaży software'u w PSN i samo sobie robi kuku finansowe, złośliwie nie oferując tak prostego wszak emulowania gier z PS3 na PS5 xD

Nie wmówicie mi, że konstruując od podstaw psvr2 nie mogli tego dopracować.

Przecież teraz aktualizacja do kamery, telefonu, albo
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@mustafas00: polecam poczytać w komentarzach co mówią głowy mądrzejsze od nas w tej materii https://www.reddit.com/r/Games/comments/xfz2gk/ps_vr_games_not_compatible_with_ps_vr2

Zdecydowanie wolę porty na VR2 niz grać na wstecznej kompatybilności, która wymaga akcesoriów z VR1. No chyba że to też dla Ciebie żaden problem, który Sony powinno przeskoczyć i automatycznie wszystko powinno działać, bo tak. Grę zrobiła firma X, Sony ma zrobić by działała na VR2.
@greven:

Zapłacę za patcha który zapewni mi granie na nowej konsoli w stare gry które posiadam a które mi się podobają, byle by nie był w cenie nowej gry.

Ale jeżeli piszesz że to inna technologia, tzn. patchowac się już da i ta inna technologia nie obowiązuje? XDDD
@Theos:

Zdecydowanie wolę porty na VR2 niz grać na wstecznej kompatybilności, która wymaga akcesoriów z VR1. No chyba że to też dla Ciebie żaden problem, który Sony powinno przeskoczyć i automatycznie wszystko powinno działać, bo tak. Grę zrobiła firma X, Sony ma zrobić by działała na VR2


Ale jeśli płatny patch załatwi problem, to już ta technologia kosmiczna nie przeszkodzi żeby zamienić pałki na nowe kontrolery?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@mustafas00: płatny patch powoduje, że developer PORTUJE grę na inny system (inny SDK), na inny system trakcji, inny system sterowania. Jak to może zrobić Sony kompatybilnością? XD
@Theos:
@greven

Spiracone konsole PS3 są w stanie przenieść gry z PC, PS2, pegazusa, gier z automatów, przez fanów, ale programiści z Sony nie sa w stanie tego zrobić, tym bardziej z PSVR XD

Nie da się!!!!!!!? Technologia nie pozwala!!!!! ZA TRUDNE!!!!

XDDDDDDDDDD
Ale jeżeli piszesz że to inna technologia, tzn. patchowac się już da i ta inna technologia nie obowiązuje? XDDD


@mustafas00: Prawdopodobne, że się da, ale patche tworzy producent gry, a nie Sony - czego nie rozumiesz? @Theos wyjaśnił to już raz ale widzę nie dociera.

Spiracone konsole PS3 są w stanie przenieść gry z PC, PS2, pegazusa

A co do ma do kwestii emulacji gier z PS3, a nie emulacji gier