Aktywne Wpisy
Atypical +21
Mirki jak widzicie osobę, która zarabia 4k netto, kupuje za wszystkie oszczędności plus zadłużenie kredytem jakąś hondę Civic TypeR z 2007 roku za 50k, a potem ładuje w nią kolejne 30k też w kredyt czyli felgi, pełne zabezpieczenie antykorozyjne, remont silnika i inne tego typu duperele i naciska mnie żebym zrobił tak samo, tylko poszedł w coś za +100k japońskiego bo przecież mam odłożone. Teraz jeżdżę ha tfu starą audi tt (o
paczelok +33
Jak idzie ten kot #koty #glupiewykopowezabawy
jaki motur na początek?
cos, czego nie bedzie szkoda przerysowac i nie bedzie za ciezkie ( bo sama waże 56 kg xD) xD
nie mam A ale bede robić
mysle ze 125/300 max, bo wieksze sa juz dla mnie za mocne i za cieżkie
honda cb300r/cb125?
yanaha XJ6? wiem ze to juz 600 ale moze nie robi to ogromnej roznicy?
tylko czy to nie za drogie sprzety jak na start dla komplenego laika? XD
moze warto zainteresowac sie czyms starszym? mamy warsztat wiec serwis nawet starszego moto raczej da sie ogarnac
#motocykle #motocykle125
SV650, bo silnik V, ładny dźwięk i sporo mocy od samego dołu do miejskiej jazdy a i na tor można to przygotować - tylko uważaj na mityczne, POTĘŻNE hamowanie silnikiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Bandit 400 bo co prawda wiekowy, ale ma cztery gary, wysokoobrotowy silnik
Tylko weź ogarnij gaźniki w tym.
A teraz zdaje się A maszynach pokroju MT07 i masa początkujących później takimi jeździ, bo ciężko się w nich nie
@knoor: tylko pozycja w zależności od rajdera może być mocno pochylona na bak?
@knoor: Cudo, miodzio i kiedyś sobie kupię, ale spójrzmy prawdzie w oczy - przestali to w 94 produkować i słyszałem, że dostępność części jest już dyskusyjna.
@veranoo: To
Komentarz usunięty przez autora
@Zielony34: Ja miałem na myśli 30 letnie gruzy po 5k a
@shagwest: Kupi 125 i sprzeda za tyle samo, rzeczywiście dużo straci, gdybym nie miał doświadczenia na 125, to przesiadka na 650
@Zielony34: mam właśnie takiego bandziora w dobrym stanie kupionego za niewielką kasę parę lat temu, któremu zrobiłem sporo modów, głównie zawieszenie i hamulce. Co do części - zależy co się #!$%@?. Typowa eksploatacja na luzie, z niestandardowymi tematami dostanie się w ASO albo czasem idzie coś pokombinować (ja np wymieniłem kranik na inny,
Jeśli było
Często spotykałem się z mądrymi poradami "pierwszy sezon albo nawet dwa na 125, dopiero później A". To właśnie uważam za stratę czasu.