Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Rabusek: performance kliknąłem, dlaczego?
1. Szybciej da się dostać
2. Piszą że zawieszenie w performance jest już lepsze. Jest bardziej komfortowo niż kiedyś w LR na 18
3. Różnica jest śmieszna, mniej niż 5%
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Rabusek: Berlin produkował do niedawna same Performance, teraz chyba dorzucili LR, ale nie wiem jak z dostawami.
Performance leciały na pewno na Norwegię i Niemcy z Berlina. Do Polski chyba też coś wpadło.
Nie zdziwiłbym się jakby dalej część Performance leciała z Szanghaju do Europy.
  • Odpowiedz
Nie chcesz poczekać na wersję z bateriami 4680 i structural battery?


@anonimowy_programista: 4680 juz chyba wsadzają w berlinie? Czas dostawy i tak jest 2023, więc do tego czasu raczej będzie tak czy siak.

dłuższe trasy


raczej dłuższe + czasem sobie walne night drive po mieście, ale to AB chyba sie do tego sprawdzi
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Rabusek: w Berlinie robia performance a LR idą z Chin
Kolorowe performance też mogą iść z Chin

Ogniwa mniejsze są lepsze (2170), lepszy performance. Te zmiany że strukturalnym pakietem i 4680 są bardziej dla firmy a nie dla użytkownika. Wydajniejsza produkcja. Wydaje mi się że jeśli chodzi o naprawy to będzie to nawet gorsze podejście. W przypadku stłuczki zamiast klepania będzie wymiana całego przodu lub tyłu auta
  • Odpowiedz
Te zmiany że strukturalnym pakietem i 4680 są bardziej dla firmy a nie dla użytkownika. Wydajniejsza produkcja.


@zibizz1: chodza ploty ze praocwnicy tesli juz jezdza Ykami z 500 mil zasiegu na tych 4680 :)
  • Odpowiedz
@Rabusek: Wątpię, uważam że to tylko plotka, nie ma sensu ekonomicznego pakować ich tyle do auta. Z obecną siecią SC nie ma potrzeby robić więcej niż 400mil, żeby to zrobić to trzeba by sobie pampersa kupić chyba.

Te 4680 to nie jest jakieś rocket since, to daje 15% w tej samej objętości pakietu, dodatkowe % zyskuje się przez to ze pakiet jest wyższy. Największy zysk to jest w fabryce bo
  • Odpowiedz
@Rabusek: To tylko robiąc wszystko tak samo. Usuwając chłodzenie boczne i zostawiając tylko od dołu oraz robiąc jeden pełny pakiet a nie podzielony na 4 dodatkowo 1cm wyższe ogniwa daje potencjalny wzrost z 74kWh na 110-115kWh wiec teoretycznie ultra LR jest możliwe ale w to nie pójdą w najbliższych 2 latach, tylko sobie przygotowali grunt pod to.
Na razie z tym pakietem wypuszczają auta z mniejszym zasięgiem ale ważą niby
  • Odpowiedz