Wpis z mikrobloga

1.0 ecoboost 100KM. 9/100 po mieście na krótkich 3km odcinkach.


@BobekNierobek: chciałem Fiestę z tym silnikiem ale za kilka tygodni wracam do kraju i chciałem coś tańszego do polatania "wokół komina" i do zezłomowania po roku.
no to panie, tjet 120 po miescie to jakies 10l/100, wiec aligancko


@eternitowy-Bogdan: a na trasie 6.5-7.2L, paranoja jakaś. I dobra - udało mi się zejść w okolice ~7L na mieście ale z jazdą to miało niewiele wspólnego ¯\_(ツ)_/¯
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@VibeUK: jak pali w mieście przy dziadkowym jeżdżeniu 7, to jeżdżąc w miarę sprawnie powinieneś się zamknąć w dyszce. Czyli jak na czterocylindrową turbobenzynę OK i taki T-jet powinien się w tym zamknąć. Wiadomo że pizgając to i 20 da się zrobić :P nie ma sensu przyrównywać do diesla.
@VibeUK tak całkiem poważnie: dziwi ten wynik ? Gowno benzyny wielkości dwóch piwek. Do tego turbina. Na papierze konie są, ale co z tego jak anemicznw.
jak pali w mieście przy dziadkowym jeżdżeniu 7, to jeżdżąc w miarę sprawnie powinieneś się zamknąć w dyszce. Czyli jak na czterocylindrową turbobenzynę OK i taki T-jet powinien się w tym zamknąć. Wiadomo że pizgając to i 20 da się zrobić :P nie ma sensu przyrównywać do diesla.


@Odczuwam_Dysonans: problem w tym, że to było V6 w dwutonowej krowie. No i nie cisnę jakoś szczególnie. Zresztą na dynamic gdzie jest ~230KM
Gowno benzyny wielkości dwóch piwek. Do tego turbina. Na papierze konie są, ale co z tego jak anemicznw


@bigger: te nowsze są naprawdę spoko. 1.0 Ecoboost 110KM w Fieście to silnik idealny. To samo z najnowszymi 1.0T/1.2T od VAG. Miliony aut z tymi silnikami śmigają od lat.
Ja właśnie skusiłem się na coś pomiędzy: 1.4T 155KM i jak dla mnie jest to dziwny twór :)