@szumowina_wadowicka: Silverstone to jeden z najlepszych torów dla aktualnej Formuły 1, przede wszystkim dlatego że jest sporo miejsc gdzie można jechać alternatywnymi liniami, a nie tylko wyprzedzać na prostej za DRSem. Śmiało mogę napisać dziś, że Silverstone > Monza ze swoimi tragicznymi kwalami polegającymi na łapaniu się w strugę
@szumowina_wadowicka: wat? Wolne ale szerokie Brooklands i Luffield, które pozwalają na walkę, szalone Copse na pełnym gazie, ciasne Village-The Loop, że o Maggots-Becketts nie wspomnę. Pełen kalejdoskop
@plastic11: wg mnie na takich torach jak Spa czy Suzuka każdy centymetr jest od razu rozpoznawalny, a Silverstone kojarzy mi się z jakimś torem z generatora w grze.
@szumowina_wadowicka: Silverstone to jeden z najlepszych torów do oglądania xD, szerokie zakręty pozwalają na zajebistą walkę o pozycje i nie musisz opierać wyprzedzania na strefach DRS. Do tego masz takie coś jak Copse gdzie jedziesz na pełnej. Wyścigi na tym torze da się oglądać w przeciwieństwie do takiej Francji która jest nudna w opór. O Monaco czy Węgrach już nie wspominam bo od tego to już żabojady ciekawsze xD
@Piotr_Rupik: Ja z kolei nie rozumiem fenomenu Monzy. W ostatnich latach tam wyprzedzać się nie dało, bo zespoły przywoziły aero z niskim dociskiem, więc DRS miał znikomy efekt. Tworzyły się pociągi DRS i było zwyczajnie nudno. Ostatnie 2 wyścigi ratowały wypadki, czerwona flaga, ale nie walka na torze.
#f1
@szumowina_wadowicka: wat? Wolne ale szerokie Brooklands i Luffield, które pozwalają na walkę, szalone Copse na pełnym gazie, ciasne Village-The Loop, że o Maggots-Becketts nie wspomnę. Pełen kalejdoskop
@Piotr_Rupik: przegiąłeś