Wpis z mikrobloga

#drukarki #drukarnia #drukarka #pytaniedoeksperta #pytanie #kiciochpyta

Hej, jaka warto kupić drukarkę z opcja skanowania? Nie wiem czy laserowa czy atramentowa... . Tyle lat nie miałam drukarki ze jestem kompletnie zielona a muszę coś na szybko dzisiaj kupić bo mam od cholery rzeczy do drukowania i skanowania. Nie mogę tego wydrukować w drukarni bo sporo moich danych.

Wykop pomóż pls xd
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@calka-rekurencyjna: dcp1610we mam i polecam.

Z tańszych rozwiązań może spróbuj apki Adobe Scan, całkiem przyzwoita jakość, wtedy możnaby użyć drukarki bez skanera
  • Odpowiedz
@calka-rekurencyjna: Pierwsze pytanie co i ile będziesz drukowała? Zdjęcia w kolorze? W wysokiej rozdzielczości i na papierze fotograficznym - Atrament.
Druki i pisma w czerni i bieli, bez zdjęć - Laser.
Jak odpowiesz poprawnie na pierwszy lub drugi punkt to można zacząć szukać dalej.
  • Odpowiedz
@calka-rekurencyjna: O widzisz, już jest bliżej. Laser zapewnia niższe koszty eksploatacyjne przy wyższym koszcie zakupu drukarki. Czyli potrzebny nam laser ze skanerem - czy drukarka ma być podłączona po sieci WiFi (droższe rozwiązanie) czy wystarczy połączenie po LAN (kabelek).
  • Odpowiedz
@calka-rekurencyjna: Kup raz a porządną drukarkę.

Jeśli masz dużo tego skanowania to może warto zastanowić się nad skanerem z podajnikiem dokumentów. Żadna przyjemność stać przy drukarce i skanować 100 stron wkładając po jednej kartce.
  • Odpowiedz
@T__J: Możesz podać argumenty idące za tą drukarką? Bo teraz właśnie się waham się między HP a tym Brotherem.
No i nie ukrywam ze zależy mi na hajsie żeby mało dzisiaj wydać bo kurde mam wykończenie mieszkania i każde teraz 300 zł więcej to tragedia XD
  • Odpowiedz