Szukam urządzenia wielofunkcyjnego do małego biura. Druk - około 2500 kartek na 1-2 miesiące. Potrzebny duplex i kolor.
Mam od roku Epsona L4260, nie mam zarzutów do jakości druku i oszczędności ale duplex już leży i płacze. O ile z początku nie było problemu z drukiem 2 x 20 kartek w duplexie tak teraz przy drugiej serii druku przerywa, myśli, odpoczywa. Możliwe, że to nie duplex a sama drukarka.
Budżet do 2k.
Mam od roku Epsona L4260, nie mam zarzutów do jakości druku i oszczędności ale duplex już leży i płacze. O ile z początku nie było problemu z drukiem 2 x 20 kartek w duplexie tak teraz przy drugiej serii druku przerywa, myśli, odpoczywa. Możliwe, że to nie duplex a sama drukarka.
Budżet do 2k.
Ostatnio naszła mnie potrzeba na zakupienie drukarki. Pomysł padł na drukarkę laserową, bo nie chcę martwić się o zasychający atrament. A że nie mam skanera, to przydałaby się jakaś ze skanerem, takie małe urządzenie wielofunkcyjne.
Jakie są moje wymagania?
Drukarka, która obsługuje druk czarny (nie wyłączam opcji kolorowego)
Drukuje dwustronnie duplex
Posiada skaner
Koniecznie musi być laserowa
W miarę tanie materiały eksploatacyjne
Opcjonalnie WiFi (wiadomo jak to Polak
Jeśli chodzi o sam sprzęt to polecam postawić na sprawdzone urządzenie: https://www.drtusz.pl/urzadzenia-laserowe-urzadzenie-wielofunkcyjne-brother-dcp-1623we-p-13871.html?term_auto=Brother_DCP-1622WE sprzęt 3w1, drukuje, kopiuje (kseruje) i skanuje, ma Wi-Fi, dostęp do zamienników i jest niedużych rozmiarów. Pozdrawiam