Wpis z mikrobloga

Tak a propos rowerzystów na drogach... jestem i kierowca w większości i rowerzysta takim co jeździ na szosie w obcislych galotach xD mieszkam na codzien we fr i pracuje w szwajcarii i po tych też krajach się poruszam rowerem ... często zdarza sie, że jest ddr z boku ale sa na niej różne nierówności albo krawężnik i wtedy, no nie da sie jeździć szybko szosa... Natomiast tutejsi kierowcy jakos nigdy nie mają z tym problemu żeby zwolnić do tych 20/30/h i jechać kawałek za rowerem. Nieraz nawet troche za długo czekają z wyprzedzeniem aż się głupio robi... ale nikt się nie denerwuje ani rowerzysta ani kierowca...
Czemu tylko w polsce jest z tym problem xd? Wyprzedzanie to samo... w Polsce wyprzedzanie na centymetry tutaj tak żeby bylo bezpiecznie.... w Polsce raz jechałem szosa... strach o życie .. ja nie wiem czemu mamy z tym problem, nie mozna poprostu się podzielić jezdnia #szosa #rower #polskiedrogi
  • 34
rowerzyści nawet nie pomyślą zatrzymać się przy przejściu dla pieszych na ścieżce rowerowej


@Malinowy_mus: Zacznijmy od tego ile przejść na ścieżkach rowerowych jest poprawnie oznaczonych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W polsce zdecydowanie kuleje infrastruktura rowerowa. Co ja mówię? () W ogóle kuleje infrastruktura drogowa - w ramach ciekawostki, którą pewnie już każdy zna - na drodze S19 Lublin - Rzeszów nie ma ani
Nawet mialem dzisiaj taka sytuacje ze jevhalem po górkę 8% ufff no i na środku było zwężenie na 1 samochód... a z na przeciwka jechały 3 samochody, ktore mimo ze by zdazyly spokojnie to sie za3maly bo wiedzialy ze jak ja zahamuje to pozniej bedzie mi trudniej xd jechalem jakies 10/h a typek 1 auta tylko w smiech ze pod taka gorke jade... w polsce niechce deminizowac ale watpie zeby taka sytuacja