Jeżeli są tu jeszcze jacyś mieszkańcy północnego Krakowa, których remonty w obrębie obwodnicy, Opolskiej i 29 Listopada nie doprowadziły jeszcze do nadciśnienia i choroby wieńcowej to polecam serdecznie sobie zarezerwować termin u kardiologa na przełomie tego i następnego roku
W trzecim kwartale 2022 rusza bowiem wycinka drzew i budowa tramwaju na Mistrzejowice, które to przebudowy dosłownie r o z p i e r d o l ą naszą okolice na najbliższe 3 lata.
@powaznyczlowiek: Warto dodać do tego jeszcze przebudowę Kocmyrzowskiej i przy okazji będą będzie przesuwane torowisko ze Wzgórz Krzesławickich, więc szykują się piękne czasy na północy Krakowa ( ͡°͜ʖ͡°)
@Rad-X: po tym co nam urządzili przez ostatnie i na najbliższe 3-4 lata to w zasadzie jakiekolwiek gówno by nie wyprodukowali, będzie cudownie xD byle tylko to się skończyło
@byferdo: osobiście wolałbym tego nie budować, ale skoro już mamy budować to po prostu zacząć za 2-3 lata jak będzie skończona Opolska i północna Obwodnica miasta
@powaznyczlowiek: akurat ta linia jest potrzebna, bo mieszkańcy Mistrzejowic by dojechać tramwajem do centrum muszą robić bezsensowną pętlę przez Czyżyny. Poza tym jest to wypełnienie poważnej luki - mieszkańcy Olszy nie mają dostępu do tramwajów, choć jest to gęsto zaludniona dzielnica. Jedynie jej przebieg jest dyskusyjny fragmentami - zwłaszcza okolice Bohomolca/Marchołta.
zacząć za 2-3 lata jak będzie skończona Opolska i północna Obwodnica miasta
@powaznyczlowiek: ja się tylko cieszę, że pracuję zdalnie. Może to ma być tak, żeby całą północ odciąć od świata na kilka lat, a potem od razu wszystko radośnie uruchomić :P
@piekuo: będzie szedł Krzeslawicka - ostatnio protestowali mieszkańcy domków ale UMK ma ich w dupie ( ͡°͜ʖ͡°) nie wiem kiedy dokładnie się zmieniło, ale na tyle na ile śledzę temat to już podczas budowy urzędnicy mówili, że to żaden problem
Podobnie z zielonym blokiem na skrzyżowaniu Reduta i Bohomolca - on też leży na pierwotnej trasie tramwaju, ale urzędnicy machnęli ręką - zrobi się taki
@powaznyczlowiek: czegokolwiek sie nie tkną to #!$%@?ą, głównie chodzi o inwestycje tramwajowe - każda robiona w ciągu ostatnich 15 lat to #!$%@? umysłowe, błędy projektowe i niedoróbki, nie wiem kogo zatrudnili w tamtym czasie do umysłowej roboty ale od momentu budowy tunelu tramwajowego każda kolejna inwestycja związana z tramwajami jest robiona krótko mowiąc #!$%@?. W tym przypadku nie przewiduje większych zmian, będzie #!$%@? tylko nie wiem jeszcze co
@powaznyczlowiek: pytanie z kategorii: po co w ogóle tramwaje, skoro można wszystko na autobusach zrobić? ( ͡°͜ʖ͡°) Chodzi zazwyczaj o pojemność pojazdu i oddzielne torowiska. 182 to taka zapchajdziura, która istnieje tylko z powodu braku tramwajów na tej trasie i często utyka w korkach w godzinach szczytu. Z osiedla piastów szybciej dojedziesz tramwajem 52 zamiast stać w korku w ciasnym 182.
@byferdo: dobra - przyznam rację bo ogólnie zgadzam się z tobą, a o szczegóły nie będę się wdawał w całodzienną dyskusje.
Natomiast pozostaje pytanie - czemu teraz jak 3/4 północy jest dosłownie #!$%@?? Ta inwestycja nie jest budowana z budżetu miasta czy dopłat unijnych - za jej finansowanie odpowiada partner prywatny (konsorcjum PPP)
@powaznyczlowiek: może stwierdzili, że jak zaczną wcześniej to ogólny czas #!$%@? pónocnej części Krakowa się skróci i nie rozciągnie się w czasie ¯\_(ツ)_/¯ ale za 2-3 lata będzie pięknie (+ 5 lat opóźnienia standardowo)
W trzecim kwartale 2022 rusza bowiem wycinka drzew i budowa tramwaju na Mistrzejowice, które to przebudowy dosłownie r o z p i e r d o l ą naszą okolice na najbliższe 3 lata.
https://www.tramwajdomistrzejowic.pl/zgodnie-z-harmonogramem-czyli-jak-tyka-projektowy-zegar/
#krakow #coolstory #truestory #zalesie
Może o to chodzi
Btw @goferek powinien być zadowolony że transport publiczny rośnie w siłę.
@powaznyczlowiek: akurat ta linia jest potrzebna, bo mieszkańcy Mistrzejowic by dojechać tramwajem do centrum muszą robić bezsensowną pętlę przez Czyżyny. Poza tym jest to wypełnienie poważnej luki - mieszkańcy Olszy nie mają dostępu do tramwajów, choć jest to gęsto zaludniona dzielnica. Jedynie jej przebieg jest dyskusyjny fragmentami - zwłaszcza okolice Bohomolca/Marchołta.
@powaznyczlowiek: terminy
Przez Olszę jeździ dodatkowo: 124, 129, 152, 159, 189, 501, 502 + wszystkie 4xx
Podobnie z zielonym blokiem na skrzyżowaniu Reduta i Bohomolca - on też leży na pierwotnej trasie tramwaju, ale urzędnicy machnęli ręką - zrobi się taki
Zresztą nawet po mapce
Natomiast pozostaje pytanie - czemu teraz jak 3/4 północy jest dosłownie #!$%@?? Ta inwestycja nie jest budowana z budżetu miasta czy dopłat unijnych - za jej finansowanie odpowiada partner prywatny (konsorcjum PPP)