Wpis z mikrobloga

@enron ja je zrozumiałem po 5 minutach jazdy.


@Mirkowyprzegryw: łącznie z tempomatem i sterowaniem radiem, tylnym spryskiwaczem? Mi jednak z miesiąc na przyswojeniu wszystkich funkcji minął - a i tak bywa, że czasami zamiast przyspieszyć pogłośnię radio xD
W każdym samochodzie w 5 minut da się to ogarnąć i nie rozumiem ludzi którzy narzekają że gdzieś jest coś skomplikowanego i nie da się ogarnąć xd


@Mirkowyprzegryw:

Powiedz to mojej żonie :) Ona po prawie dwóch latach jazdy ogarnęła, że może sobie fotel kierowcy podnieść w Scenicu xD A elektryczny ręczny? Boże, ile tłumaczenia było, że sam się zwalnia i zaciąga.
@enron: nigdy nie zrozumiem narzekających na te 2 dodatkowe manetki od radia i tempomatu, nic wygodniejszego człowiek w aucie nie wymyślił kuwa. Klikanie na kierownicy niech sobie w dupę wsadzą.


@elemenTH: nie narzekam, uwielbiam je i są fenomenalnie wygodne i funkcjonalne, w życiu nie przekonam się do przycisków na kierownicy. Po prostu piszę, że chwilę mi zajęło ich opanowanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@enron: no wiadomo trzeba obczaić i się naumieć. Ja mam nowszego peugeota i nowe renault, w peugeocie #!$%@? mnie sterowanie radiem z kiery a w reno sterowanie tempomatem z kiery ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zawsze jak słyszę narzekanie wszelkich dziennikarzy moto, że schowany jest ten pindol i oni tam nie widzą przycisków a kuwa w tempomacie używam +/- i pauzę/resume bo sam tempomat jest permanentnie włączony, trzeba
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@elemenTH: Wolę sterowanie z kiery radiem niż manetkę, bo nadal nie wiem gdzie na tych manetkach jest głośność ¯\_(ツ)_/¯ @Maglite: A co tu dziwnego z wycieraczkami na manetkach, miałby do nich być przycisk obok awaryjnych czy co? @unitr-A: Z zewnątrz francuskie i włoskie auta są zajebiste, o niebo lepsze niż nudne germańce, a w środku różnie, czasem jest paskudnie, a czasem fajnie