Wpis z mikrobloga

@elemenTH: No niby gdzie? Te 2 przyciski ze strzałkami są do przerzucania utworów, a pokrętło uja u mnie robi


@ZlodziejBilonownic: tak jak napisali z tyłu manetki, idealnie wyprofilowane i wygodne. A naciskając oba włączasz MUTE (albo pauzę jeśli grasz z jakiegoś CD/USB). Pokrętło przełącza między ustawionymi stacjami radiowymi.

Apropos PAUSE, to w kijankach (przynajmniej starszych) włączenie jej przy USB tylko wyciszało muzykę, zamiast pauzować xD
@elemenTH a jak spróbujesz rozwiązań BMW czy mercedesa to nigdy więcej ci nie przyjdzie na myśl że rozwiązania oferowane w citroenie są dobre.

Jak kupiłem C5 to przez miesiąc się dziwiłem że można każdą czynność w aucie tak utrudnić. Co prawda w C6 jest sporo lepiej niż w C5 ale nadal jest przekombinowane.
@open_or_die: zależy co, akurat manetka tempomatu PSA to miszcz nad miszczem jeżeli chodzi o ergonomię, reszta to różnie bywa ( ͡º ͜ʖ͡º) Francuzi lubią po swojemu ale to w nowszych autach nawet niemieccy pragmatycy potrafią #!$%@?ć na tyle, że stara cytryna robi wrażenie sensownie zaprojektowanej.
@elemenTH wcześniej taką manetkę stosowało audi i fakt było wygodne. Ale w tych nowszych to już rzadko kiedy jest oddzielna manetka do tempomatu tylko dają obsługę w kierownicy.

W C5 jest taki problem ze środek kierownicy się nie kręci i nie da się obsługiwać radiem/tempomatem bez patrzenia na kierownicę. Jak w audi korzystałem z tempomatu dosłownie wszędzie to w citroenie nawet na autostradzie rzadko kiedy go włączałem.

Teraz w BMW mam wszystko
Ale w tych nowszych to już rzadko kiedy jest oddzielna manetka do tempomatu tylko dają obsługę w kierownicy.


@open_or_die: w nowszysch jak golf czy mercedesy dają na kierownicy przyciski te pojemnościowe co nie klikają pod palcem, największe gówno jakie istnieje w nowoczesnych autach.

W C5 jest taki problem ze środek kierownicy się nie kręci i nie da się obsługiwać multimediami/tempomatem bez patrzenia na kierownicę.


@open_or_die: to jest dziwne rozwiązanie bo
@elemenTH w współczesnych autach to w ogóle jakaś patologia teraz jest. Wszędzie te dotykowe przyciski dają. I najgorsze że te przyciski są przy samym kole kierownicy i przy zwykłej jeździe cały czas coś się włącza ale nadal jest to lepsze rozwiązanie niż to co było w C5 xd

Jedyne pokrętło w radiu nie służyło do sterowania głośnością tylko robiło zoom w mapach xd
@open_or_die: no ten nieruchomy kawałek kierownicy to wyjątkowy wynalazek i w zasadzie się za bardzo nie przyjął, za mocne to nawet jak na citroena ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pewnie można przeszczepić kiermane z nowszej C4
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@enron: tempomat po lewej, sterowanie radiem po prawej. Wycieraczki w innej manetce. No chyba jeżdżąc czymś dłużej 20km i raz w zyciu to ogarniesz samochód dość szybko.