Wpis z mikrobloga

Chłop chyba faktycznie kupi to audi tt bo chłop bardzo chce auto które zajebiście wygląda, ma jakieś tam osiągi a nie kosztuje dużo. Za parę miesięcy chłop może będzie miał kasę i se kupi. I se chłop jeszcze go stuninguje i może akurat jakąś juleczkę wyrwie ehhh (to ostatnie to raczej w sferze marzeń, ale nie traćmy nadziei ehhh)
#przegryw
  • 18
po co 3.2 jak ma 250 koni wtedy


@Lucider5: jedyny powód to taki, że V6 prawdopodobnie dużo lepiej brzmi, ale nie wiem jak w audi to gada bo nie jeździłem.
Ale tt z v6 kosztuje miliony monet, serio kiedyś sprawdzałem to z 30-50k w porównaniu do 1.8t, które można dostać i za 7-8k
I 1.8t też łatwo się kręci, podejrzewam że wersję 180hp można na luzie do do 250 podkręcić
@Ark00 można w 1.8 zrobić wydech i też fajnie brzmi, widziałem jak parę osób wrzucało na grupę o audi. Do tego podejrzewam że nawet ta wersja 225 koni będzie mniej palić i będzie tańsza w utrzymaniu generalnie
@Ark00 nie wiem, nigdy ich nie miałem, czytałem tylko xd 180 ma napęd na przód a 225 ma haldwxa z tyłu, nie wiem czy np dałoby się tego z napędem na przód podkręcić tak jak tego mocniejszego
@Lucider5: haldexa? Przecież tt miały chyba normalnie napęd quattro więc torsen
Podejrzewam że z kręceniem silnika nie powinno być problemu bo 1.8t były odporne na tuning i nawet z wersji 150hp w innych autach robi się ponoć dużo więcej samą zmianą mapy.