Dziewczynie się pali, ja obecnie nie siedzę w runku aut, a już z napędem na cztery buty, to już wcale. Polecam czterobutowce Audi oraz Subaru i tyle.
Auto ma być tanie w serwisie, dlatego marka Audi jest dla mnie w tym lepsza od marki Suzuki, bo jest w cholerę zamienników. Zastanawiam się też czy nie lepiej benzynę, która nie choruje na wtryskiwacze czy pompę wysokiego ciśnienia, a i turbosprężarka wymaga opieki.
@StaryWedrowiec: jeden z mireczkow tutaj już to pisał, a ja potwierdzam, jeździłem e60 przez spory czas, i tak jak auto pod względem jazdy jest super, pod względem kosztu części i napraw to lipa. Tam gdzie części do innych marek będą kosztować 500 zł, tam do audi, BMW i mercow 5000 xD a zamienniki się zaraz wykrzaczają.
@StaryWedrowiec: polecać komuś z ograniczonym budżetem 20 letnia klasę premium to trzeba mieć order człowieka #!$%@? albo brak wyobraźni.
Dziewczyna nie jest żadna pasjonatka motoryzacji ani fanka niemieckiej myśli technicznej wiec będzie szczęśliwa w czymś co: Jeździ Nie psuje się (a jeżeli zepsuje to tanio)
Oba auta spełniają pierwszy wymóg, jednak młodszy i prostszy w obsłudze Japończyk ma szanse spełnić tez drugi.
Czytaj ze zrozumiem, proszę. Oczekuję propozycji i tylko ze względu na moją drobiazgowość podałem propozycję kumpla oraz swoją.
@StaryWedrowiec: To po co tak zajadle dyskutujesz i wciskasz na siłę Mirkom, że blabla tanie części (powtarzane jak mantra)? Przecież każdy wie, że lepiej kupić Suzuki, bo jego duże awarie są znikome, natomiast w Audi z tego okresu VW wsadzał tak gówniane silniki i zawieszenie, że nie ma bata, żeby się to nie
@StaryWedrowiec Te Suzuki będzie o niebo lepsze od Audi, bo w przeciwieństwie do germańca w japończyku serwis odwiedzasz tylko na wymianę oleju i klocków
@StaryWedrowiec jeśli auto ma być bezawaryjne i tanie w naprawach to myślę że Suzuki będzie zdecydowanie lepszym rozwiązaniem. Audi w tym wieku zaraz będzie generować koszty które nie będą małe, a argument zamienników jest inwalida bo te do europejskich aut są praktycznie na tym samym poziomie. Ogarnij jeszcze pandę 4x4 da się ją kupić za zdecydowanie mniej a auto mechanicznie jest proste do bólu a części są w cenie złomu. Owszem pandy
@StaryWedrowiec: Suzuki też jest bezproblemowe jeśli chodzi o części bo to tak naprawdę Fiat w przebraniu. Z motorem 1.6 auto praktycznie bezobsługowe, matka ma od dwóch lat i jest zadowolona.
Kumpla siostry koleżanka (nie znam jej) chce kupić autko do 26 koła.
Pracuje w Szwajcarii i musi być to auto z napędem na cztery buty.
Kumpel zaproponował Suzuki - patrz na grafikę - https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-sx4-jeden-wlasciciel-4x4-nowe-hamulce-serwis-aso-2-kpl-kol-ID6Ey6f8.html
Ja zaproponowałem Audi A3 - jedno z ogłoszeń: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a3-2-0-tdi-8v-quattro-po-wymianie-rozrzadu-ID6EySWN.html
Dziewczynie się pali, ja obecnie nie siedzę w runku aut, a już z napędem na cztery buty, to już wcale. Polecam czterobutowce Audi oraz Subaru i tyle.
Auto ma być tanie w serwisie, dlatego marka Audi jest dla mnie w tym lepsza od marki Suzuki, bo jest w cholerę zamienników. Zastanawiam się też czy nie lepiej benzynę, która nie choruje na wtryskiwacze czy pompę wysokiego ciśnienia, a i turbosprężarka wymaga opieki.
W grę wchodzą tylko raty.
Macie jakieś propozycje czy przemyślenia?
#motoryzacja #samochody #mirekhandlarz #audi #suzuki
Suzuki poza tym jest wyższe. a to ważne w aucie dla kobiet, bo one niezbyt ogarniają krawężniki. ¯\_(ツ)_/¯
Tylko i wyłącznie suzuki pod każdym względem.
Audi nie dość, że bardzo stary złom to jeszcze diesel.
To może być król wsi w Polsce C, gdzie mają paliwo do ciągników i dlatego kochają stare diesle.
Dziewczyna nie jest żadna pasjonatka motoryzacji ani fanka niemieckiej myśli technicznej wiec będzie szczęśliwa w czymś co:
Jeździ
Nie psuje się (a jeżeli zepsuje to tanio)
Oba auta spełniają pierwszy wymóg, jednak młodszy i prostszy w obsłudze Japończyk ma szanse spełnić tez drugi.
Ale widzę ze przyszedłeś tu tylko po to żeby
@StaryWedrowiec: pierwsza generacja sx4 nazywała się również Fiat Sedici.
@StaryWedrowiec: To po co tak zajadle dyskutujesz i wciskasz na siłę Mirkom, że blabla tanie części (powtarzane jak mantra)? Przecież każdy wie, że lepiej kupić Suzuki, bo jego duże awarie są znikome, natomiast w Audi z tego okresu VW wsadzał tak gówniane silniki i zawieszenie, że nie ma bata, żeby się to nie
co zrobiła: "przebiegiem niskim z auto używane kupiła"
@dewx: to audi.