Wpis z mikrobloga

No dobra, ale co się stanie jeśli ją uruchomię w szlifierce? Wyskoczy i mnie zrani? Zamontowałem ją i normal nie się trzyma tak jak tarcze dedykowane do szlifierek. Różnica jest tylko w nazwie? Nie tarcza tylko piła tak, a poza tym? Taki sam krążek, ta sama średnica.
  • Odpowiedz
@Ferrystz: @mlesz:
Obroty to raz (chyba że masz regulację to co innego). ALE, jak Ci taka tarcza odbije na jakimś sęku przy cięciu drewna to Ci nie pomoże ani ochrona (przyłbica, okulary itp.) ani Pan Bóg.
  • Odpowiedz
@Surfer328: Aha, rozumiem. Nie zwróciłem uwagi w sklepie, że to tarcza do piły, a nie do szlifierki... Więc komuś ja odsprzedam albo oddam. Nie będę nawet uruchamiać. Jestem początkujący w tych sprawach i dlatego nie wiedziałem.
  • Odpowiedz
@Ferrystz: pewnie i tak ta tarcza ma inny otwór wewnętrzny niż 22,2 mm i jej nie założysz na kątówkę. Tarcz ząbkiem z węglika spiekanego nie mocuje do szlifierki, bo przy ponad 2 razy większych obrotach niż w pilarce do drewna ryzyko jego odpadnięcia ząbka wysokie. Oprócz tego osłona do szlifierki kątowej nie jest przystosowana aby ochronić przed wypadającą widią.

Nic za to nie stoi na przeszkodzie aby użyć coś takiego:
  • Odpowiedz
@Ferrystz: Jak masz do ucięcia parę kawałków drewna to weź skocz do jakiegoś tartaku, stolarza w Twojej okolicy, Ci to za flaszkę zrobią w pięć minut. A jak chcesz Ciąć jakieś poważne ilości to kup pilarkę do drewna/gałęzi/co tam potrzebujesz. Oczy, ręce, twarz, mięśnie i co tam jest w zasięgu to nie włosy. Nie odrosną.
  • Odpowiedz
@Ferrystz
Mój stary z tym gównem na kontowce kiedyś podcinał krokwie na dachu ganku bo nie mógł rynny dopasować odbiła mu i zrobiła praktycznie to samo co
@5kubany wrzucił
Chirurg powiedział że ojcu zabrakło milimetra do głównej tentnicy ręki tak że polecam zastosować się do tej wskazówki z opakowania ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz