jest jakieś urządzenie np. z 5 przyciskami i 5 portami LAN do którego podepnę za pomocą kabla sieciowego 5 laptopów i będę mógł przyciskiem uruchomić danego laptopa (który ma włączoną opcję wake on lan)?
Cześć, czy są na sali elektrycy wysokich napięć? Pewien kontrahent pyta mnie o narzędzia hubix, a konkretnie o ich serie hybrid tools. Nie mój rynek, ale pomyślałem, że może ktoś z Was miał okazję pracować i mógłby podzielić się opinią na temat ich jakości
Dostałem do testowania od Yato stację lutowniczą na chwalone na wykopie groty T12 i przy okazji porównałem sobie z YT-82456 na groty 900M. Powiem Wam że się nie spodziewałem że aż tak dobrze sobie będzie to radzić.
Spróbowałem najpierw czy starczy jej mocy na polutowanie 6,0 mm2 i poszło bez problemu, to wziąłem na test 10,0 mm2 i w porównywalnym czasie kilkunastu może kilkudziesięciu sekund (sorki, nie mierzyłem stoperem) też ogarnęła temat.
@Jarek_P: @eMinimi: dodałem trochę fotek. Jak coś byście jeszcze chcieli to dajcie znać. Jak dla mnie za sprzęt poniżej 200 zł to nie ma za bardzo do czego się czepić ( ͡°͜ʖ͡°)
Płytka z przetwornicą - tył. Jak na moje amatorsko-hobbistyczne oko całkiem schludnie. Kondensatory Chongx, czyli z tych tańszych, ale po stronie pierwotnej 82 mikro / 400V, a po wtórnej 2 x 1000 mikro faradów / 35V a więc na wyższe wartości niż pracują. Po wtórnej mamy 24V. Trafo jak trafo, rozbierać go nie będę, robi co ma robić. Mostek prostowniczy nie ma jak podejrzeć jakiej firmy, bo przytulony napisami do cewki.
Potrzebuję zrobić jak najtańszym kosztem rezystancyjne obciążenie do testowania prądu spawania spawarek inwerterowych. A więc prąd DC przy napięciu do 32V i 250A. Czysto teoretycznie czy mógłbym do tego celu przerobić nagrzewnicę elektryczną, np. coś w tym stylu: klik, tj. zostawić zasilanie sieciowe na wiatrak, a na końce elementu grzejnego zrobić mocowania na kleme masową i elektrodowa? A może coś dałoby się taniej? Taguje #spawanie i #elektronika bo tam też ogarnięte
@marcho87: mclearen i aston napewno nie maja podjazdu jedynie nadzieja w renault ale to jednak renault i teraz jeszcze alonso bedzie od srodka #!$%@?ć ( ͡°͜ʖ͡°)( ͡°͜ʖ͡°)
@Tylko_noc siemanko, kiedyś na tagu #mechanikasamochodowa polecałeś ładowarkę do akumulatora samochodowego z aliexpress. Dałem se ten wpis do ulubionych, ale autor zapytania chyba usunął wątek. Pamiętasz temat?
Realizatorzy F1 starają się uatrakcyjnić transmisję. Pokazują plan toru, strefy DRS, dane, historyczne wydarzenia itd. a Andrzej ich totalnie olewa. :)
@marcho87: zeby mialo to rece i nogi to trzeba za takie cos zaplacic kilka kola u specjalistow, a o tym chyba nie myslisz, wiec wystarczy podjechac do byle jakiego pana mietka, zeby zapsikal wszystko barankiem za pare stow. (Material to ok 200-300 za terenowke)
@marcho87 Nie brałbym tego gl63. Sam się nad nim zastanawiałem, ale z tego co można wyczytać ma bardzo słabe przewodnictwo cieplne przez co procesor jest zmuszany do obniżania taktowania często i są wysokie skoki taktowań, przez co spada wydajność i sam komfort pracy jest słaby. No i jak na moje to on średnio wygląda, wiem, że wygląd to sprawa drugo a nawet trzeciorzędna, ale jak już myślisz o wydawaniu pieniędzy to chcesz,
Czy możecie podpowiedzieć gdzie szukać lektury jak interpretować dane zebrane za pomocą prostego interfejsu OBDII?
Dzisiaj wyskoczył mi błąd P0171 i zanim rozpocznę diagnostykę miło by było się dowiedzieć, czy z jestem w stanie odnaleźć jakieś wskazówki zamrożonej ramki.
@marcho87: @Tylko_noc: Na bank wymaksowany LTFT jest problemem. Do sprawdzenia po kolei: nieszczelności w dolocie, ciśnienie w listwie wtryskowej i same wtryskiwacze. Lewe powietrze uszczelnić, przy niskim ciśnieniu w listwie albo regulator ciśnienia albo pompa paliwa do wymiany a jak to nie pomoże to podmianka na całą listwę używaną.
Z drugiej strony może to być uszkodzona sonda lambda, czego na statycznej ramce nie widać (a na twojej wcale) ale
Kontynuując ten wpis potwierdzam diagnozę w postaci uszkodzonego złącza elektrycznego, stąd moje kolejne pytanie:
W jaki sposób wymienilibyście kostkę elektryczną zaznaczoną na czerwono? Jest to połączenie elektryczne pomiędzy przekaźnikiem a kompresorem klimatyzacji - zwykły 1 pin.
Myślałem, żeby zamienić na takie gotowe hermetyczne złącze (nie mam zaciskarki do konektorków), a przewody z tej złączki z przewodami w samochodzie połączyć za pomocą albo szybkozłączek albo w jakiś inny sposób - raczej
Pacjent: Honda Civic VIII FN1/FK1 silnik 1.8 R18A2
a dokładniej układ klimatyzacji, który raz działa raz nie (klimatronik sterujący kompresorem ma czasami problemy z jego uruchomieniem - chyba tylko w upały).
Co sprawdzone i na pewno działa? -bezpiecznik (sprawny) i przekaźnik klimatyzacji (jest nowy i cyka) -kompresor i cewka klimatyzacji (jak się uda uruchomić to chłodzi tak jak powinien, cewka załącza sprzęgło) -układ wypełniony czynnikiem
Moje podejrzenie pada na element sterowania kompresorem,
#komputery