Wpis z mikrobloga

Chce się przejechać BMW X5 w nabliższe święta. Planuje je wynająć raczej dla zabawy i samego doświadczenia niż potrzeby. Jako że w przyszłości planuję kaszojady to ze względów finansowych i praktycznych będę się rozglądał za czymś pokroju X3.

Kto z was jeździ/-ł x5?

Jak tym się jeździ w porównaniu do x3? Z x3 raz jechałem w ramach eventu bmw experience i byłem zaskoczony jak bliskie jest do normalnej serii 3 w prowadzeniu w normalnym ruchu. Testy X6 na caroserii pokazywały że to raczej mega dupowóz jest. Faktycznie jest aż tak źle z tym bujaniem jak nie ma pneumatyki?

#motoryzacja #samochody #bmw
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@cwlmod: Spojrzałem w swoje dane (moja praca to mierzenie komfortu) i klasyfikacja według numerków wygląda tak (od najbardziej komfortowego, do najmniej).
1. X7
2. X3 = 5 series (jest tak samo)
3. X2
4. X4
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cwlmod: spoko dodasz szczudła i nagle kombi przestaje być kombi tylko jest dużo gorszym wysokim kombi ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@cwlmod: nie wygląda lepiej ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

I nie nie masz bo teraz nawet do SUVów pchają te niskie profile nie wiem po co ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie potrafią łądnych mniejszych felg robić
  • Odpowiedz
nie wygląda lepiej ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)


@sorek: A właśnie że wygląda ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
@cwlmod: X5 jest sportowo nastawione i trzeba jakoś przeciwdziałać tej masie, więc musi być sztywne, poza tym każde nowe BMW w M Packu z zawieszeniem M Technik to fajnie wygląda, ale każdy właściciel chce je oddać dość szybko.
X7 mimo że większe, ma zawieszenie na powietrzu, aktywne amortyzatory, aktywne stabilizatory i nie ma się prowadzić tak sportowo jak mniejsze X5.

Jeździłem X5, X5M i meh. W tym rozmiarze jak chcesz
  • Odpowiedz