Wpis z mikrobloga

Chce się przejechać BMW X5 w nabliższe święta. Planuje je wynająć raczej dla zabawy i samego doświadczenia niż potrzeby. Jako że w przyszłości planuję kaszojady to ze względów finansowych i praktycznych będę się rozglądał za czymś pokroju X3.

Kto z was jeździ/-ł x5?

Jak tym się jeździ w porównaniu do x3? Z x3 raz jechałem w ramach eventu bmw experience i byłem zaskoczony jak bliskie jest do normalnej serii 3 w prowadzeniu w normalnym ruchu. Testy X6 na caroserii pokazywały że to raczej mega dupowóz jest. Faktycznie jest aż tak źle z tym bujaniem jak nie ma pneumatyki?

#motoryzacja #samochody #bmw
  • 52
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sorek: ile to mialem znajomych na studiach ktorzy tak samo gadali, ze ich 20 letnie bmw najlepsze, zestrojenie, wyważenie i inne pierdy, wszystko roztrzaskalo sie o pierwsza służbową KIA ceed ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
wszystko roztrzaskalo sie o pierwsza służbową KIA ceed ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@trololo55: jakbym nie wynajmował samochodów i nie testował często nowych to może bym Ci przyznał racje.

Jak mówię, nie wszyscy w aucie szukają tego samego. Ja lubie dobre samochody ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Tylko x5 wolniej. A argument o masie jest inwalidą, bo m5c z karbonowym dachem wazy 1855 kg, a x5 f15 w podstawce wazy 1900 kg


@ponik_kolny: Masa wyżej zawieszona reaguje jednak inaczej. Suv zawsze będzie cięższy i zawsze będzie się gorzej prowadził. Ja chce się przekonać jaka to jest różnica.

Ja nie mówię że E36 na daily jest dobre,

@sorek: Na daily E36 ni c---a się nie nadaje. Jest bardzo, bardzo ciasne. Świetnie się prowadzi, ale jest bardzo miękkie w stocku. Miałem 323i i megafajny samochodzik miałem. Teraz mam i30N i troszkę tylko tęsknię za pomrukiem
  • Odpowiedz
@trololo55: No nie wiem. Czas podobny do 330e które powszechnie uznawane jest za g---o w prowadzeniu.

To nowe porsche caynne super super burbo robi jakis mega czas na ringu i nie "jak na suva". Widocznie jakoś się te suvy mogą prowadzić mimo że odczucia są gorsze.
  • Odpowiedz
@cwlmod: raczej bzdura z tym wyżej co @trololo55 wrzucił bo M5 robi na Nordzie 7:29 natomiast najszybszy SUV na świecie coś poniżej 8min więc to fake raczej. Wole patrzeć na wyniki Norda bo to znany tor i wielu testowało. Też jest tam sporo różnych typów zakrętów itp.

Co do tego co lubie - nie wiem, wydaje mi się że seria F10 pozytywnie ale niestety czuć że to auto jest
  • Odpowiedz
raczej bzdura z tym wyżej co @trololo55 wrzucił bo M5 robi na Nordzie 7:29 natomiast najszybszy SUV na świecie coś poniżej 8min więc to fake raczej. Wole patrzeć na wyniki Norda bo to znany tor i wielu testowało


@sorek: Jest nowy król suvów cayenne turbo gt

7:33.95 Porsche Cayenne Turbo GT
7:35.90 BMW
  • Odpowiedz
@cwlmod: nie no wiadomo stock E36 może nie jest już najlepsze ale lekkie mody i spokojnie może pojeździć dookoła tej i30N - a dla tego auta to już jest max maxów ( ͡° ͜ʖ ͡°) Też pytanie czy akurat E36 M3 nie testowali kiedy było nowe czyli pod koniec lat 90 więc i technologia opon od tego czasu duużo się zmieniła :D

No i i30N nie
  • Odpowiedz
@sorek: Mowimy o e36 m3, ktore ma w stocku 320 koni a nie 280. Hyundai po wstawieniu zawieszenia kW i lekkim chiptuningu i odciążeniu tez sie robi bestią ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Latanie bokiem jest przereklamowane. Owszem fajnie ale troche szkoda auta, a zeby aie dobrze pobawić to trzeba długo sie ślizgać bokiem a wtedy jeszcze bardziej szkoda auta i jest bardzo duza szansa na dzwona.
  • Odpowiedz
@cwlmod: e tam czasem w zakręcie można polecieć chwile bokiem i się micha cieszy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Natomiast E36 M3 można spokojnie poprawić zawieszenie i sztywność konstrukcji i moc tutaj nie jest problemem.

Jak mówię, trzeba by było sprawdzić na jakich oponach to było robione :D
  • Odpowiedz
@sorek: Opony nie nadrobią takiej różnicy czasu. Szczególnie, że te stockowe pzero są wytrzymałe ale nie trzymają zbyt dobrze. RWD jest przereklamowane. Jest nieco lepsze od FWD ale te drifty na codzień to sobie można między bajki włożyć. Przy większych mocach i tak lepiej pójść w 4x4 dla większej stabilności.

Tym nie mniej też bym wolał RWD bo raczej aspiruje do kogoś kto ogarnia auto. Niestety bmw nie ma dla
  • Odpowiedz
Opony nie nadrobią takiej różnicy czasu


@cwlmod: ojjjjjjj mylisz się. Zmiana opon to często gęsto czas lepszy niż PODWOJENIE mocy silnika ( ͡° ͜ʖ ͡°)

ale te drifty na codzień to
  • Odpowiedz
ojjjjjjj mylisz się. Zmiana opon to często gęsto czas lepszy niż PODWOJENIE mocy silnika ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@sorek: Może jak przejdziesz na slicki. Na drogowych nie ma aż takiej różnicy.

( ͡°( ͡° ͜
  • Odpowiedz