Aktywne Wpisy
magdalena-gaska +179
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
iquiet +62
We wrześniu poproszono mnie, żebym przyszedł dodatkowo jeden dzień za +100% płatne (dniówka x2). Zgodziłem się bo spoko kasa za jeden dzień wychodzi.
Przed chwilą wydrukowałem pasek płacowy za wrzesień i to co zarobiłem za ten dodatkowy dzień to kierownik potrącił mi większą połowę tej dniówki x2 w premii i wyszło, że za ten dodatkowy dzień zarobiłem może z 70-100zł brutto a nie dniówkę x2 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Rozmowa z kierownikiem nic nie da bo były już podobne sytuacje u innych i zawsze tłumaczy się:
Przed chwilą wydrukowałem pasek płacowy za wrzesień i to co zarobiłem za ten dodatkowy dzień to kierownik potrącił mi większą połowę tej dniówki x2 w premii i wyszło, że za ten dodatkowy dzień zarobiłem może z 70-100zł brutto a nie dniówkę x2 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Rozmowa z kierownikiem nic nie da bo były już podobne sytuacje u innych i zawsze tłumaczy się:
to jest premia uznaniowa a ja uznałem, że na tyle zasłużyłeś
Kto z was jeździ/-ł x5?
Jak tym się jeździ w porównaniu do x3? Z x3 raz jechałem w ramach eventu bmw experience i byłem zaskoczony jak bliskie jest do normalnej serii 3 w prowadzeniu w normalnym ruchu. Testy X6 na caroserii pokazywały że to raczej mega dupowóz jest. Faktycznie jest aż tak źle z tym bujaniem jak nie ma pneumatyki?
#motoryzacja #samochody #bmw
@trololo55: jakbym nie wynajmował samochodów i nie testował często nowych to może bym Ci przyznał racje.
Jak mówię, nie wszyscy w aucie szukają tego samego. Ja lubie dobre samochody ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ponik_kolny: Masa wyżej zawieszona reaguje jednak inaczej. Suv zawsze będzie cięższy i zawsze będzie się gorzej prowadził. Ja chce się przekonać jaka to jest różnica.
@sorek: Na daily E36 ni c---a się nie nadaje. Jest bardzo, bardzo ciasne. Świetnie się prowadzi, ale jest bardzo miękkie w stocku. Miałem 323i i megafajny samochodzik miałem. Teraz mam i30N i troszkę tylko tęsknię za pomrukiem
To nowe porsche caynne super super burbo robi jakis mega czas na ringu i nie "jak na suva". Widocznie jakoś się te suvy mogą prowadzić mimo że odczucia są gorsze.
Sądząc po czasach to pewnie jest jakiś mały, techniczny tor, ale to w sumie w jeszcze lepszym świetle stawia SUVa
@trololo55: Dziwne te czasy.
149. Ford Mustang GT 5.0 (426 PS) unknown 1:41.10 426 / 1641
167. BMW X1 sDrive18i unknown 1:41.70 140
176. BMW X3 M Competition (F97) unknown 1:41.90 510 / 2041
Co do tego co lubie - nie wiem, wydaje mi się że seria F10 pozytywnie ale niestety czuć że to auto jest
@sorek: Jest nowy król suvów cayenne turbo gt
7:33.95 Porsche Cayenne Turbo GT
7:35.90 BMW
No i i30N nie
Latanie bokiem jest przereklamowane. Owszem fajnie ale troche szkoda auta, a zeby aie dobrze pobawić to trzeba długo sie ślizgać bokiem a wtedy jeszcze bardziej szkoda auta i jest bardzo duza szansa na dzwona.
Natomiast E36 M3 można spokojnie poprawić zawieszenie i sztywność konstrukcji i moc tutaj nie jest problemem.
Jak mówię, trzeba by było sprawdzić na jakich oponach to było robione :D
Tym nie mniej też bym wolał RWD bo raczej aspiruje do kogoś kto ogarnia auto. Niestety bmw nie ma dla
@cwlmod: ojjjjjjj mylisz się. Zmiana opon to często gęsto czas lepszy niż PODWOJENIE mocy silnika ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@sorek: Może jak przejdziesz na slicki. Na drogowych nie ma aż takiej różnicy.