Aktywne Wpisy
jaroty +48
Cipeczki z #netia piękny marketing, nie ma co xD
Dla niewtajemniczonych - spaliła się calutka kamienica, nie zostało nic prócz fasady. Ludzie stracili dorobek życia. A te śmieci chcą modem xD
#poznan #patologiazmiasta
Dla niewtajemniczonych - spaliła się calutka kamienica, nie zostało nic prócz fasady. Ludzie stracili dorobek życia. A te śmieci chcą modem xD
#poznan #patologiazmiasta
6aesthetic9 +12
Chyba widziałem kosmituf, anioła albo annunakich. Mieszkam z daleka od miasta, warunki do obserwacji nieba są perfekcyjne, umiem rozróżnić samolot, satelity, iss czy pociąg starlinkowy. Około 22 byłem zamknąc psa, patrze w niebo i widze jakis świetlisty obiekt podobny do satelity, leci od strony południowego zachodu jednostajną prędkością i nagle zaczyna zwalniać i przyśpieszać manewrując na boki jakby leciał slalomem. Doleciał do połowy nieba i z nikąd pojawiło się kolejne światło ale
Cześć, szukamy kogoś z doświadczeniem w aplikacjach mobilnych i programowaniu obiektowym, oferujemy kasę i udziały. 10 godzin tygodniowo (lub więcej, jeśli będziesz miał ochotę).
O nas:
W projekcie na chwilę obecną są dwie osoby. Ja z wykształcenia jestem producentem filmowym, na co dzień pracuje przy produkcji gier komputerowych na stanowisku producenta (łączę obowiązki creative directora i project managera), mam doświadczenie w prowadzeniu projektów IT do 25 osób. Mój wspólnik pracuje dla dużej korporacji zajmując się tam wdrażaniem usprawnień dla kanałów komunikacji, m. in. związane z UX i globalnym standaryzowaniem go od strony zarządzania.
Firma:
Mamy doświadczenie zawodowe przy produkcji gier komputerowych. Teraz po godzinach zakładamy firmę której pierwszym produktem będzie gra mobilna. Liczymy na dalszy rozwój w tym kierunku, specjalizowanie się w produkcji gier, ale bierzemy pod uwagę plany alternatywne jak stanie się firmą produktową lub software house.
Projekt:
Casualowa gra mobilna zawierająca proste elementy gry wieloosobowej (np. matchmaching, wyświetlanie wyniku przeciwnika) bez elementów wymagających ciągłej synchronizacji. Gra wymagać będzie bazy danych w chmurze oraz walidowania części akcji po stronie serwera. Szukamy osoby która stanie się odpowiedzialna za techniczne strony projektu.
Technologie:
Szukamy osoby która ma doświadczenie w programowaniu obiektowym, bazach danych, funkcjach w chmurze lub po stronie serwera. Skłaniamy się do użycia Unity i C#. Na chwilę obecną myślimy o Firebase (Realtime Database i Functions), jednak w tej kwestii jesteśmy bardzo elastyczni (jako alternatywę bierzemy np. ASP.net core na websocketach i bazy danych MSSQL).
Kogo szukamy:
Wiemy, że rozwijanie projektu przez juniora to prosta droga do stworzenia długu technologicznego, projektu trudnego w rozwoju. Utrzymanie takiego projektu w perspektywie czasu okaże się drogie i pracochłonne. Dlatego szukamy kogoś doświadczonego, poziom mid lub senior. Ważniejsze od doświadczenia w konkretnej technologii jest dla nas odpowiednie myślenie o architekturze projektu, znajomość i umiejętność korzystania ze wzorców projektowych, umiejętność tworzenia kodu łatwego w utrzymaniu i rozwoju, modułowego.
Co oferujemy:
Wynagrodzenie oraz udziały. Jeśli chodzi o wynagrodzenie, to jesteśmy w stanie zaoferować 1500zł netto miesięcznie (za 1/4 etatu), co daje około 35zł/h. Tak wygląda na chwilę obecną nasz budżet na programistę, mamy również przewidziany budżet na inne wydatki (np. zlecenie produkcji potrzebnych assetów). Jeśli chodzi o udziały, do indywidualnych negocjacji. Oczywiście zaproponowana kwota 1500zł netto to tylko nasze wstępne założenia, jeśli ktoś będzie chciał dołączyć do projektu wyłącznie za udziały pozwalając tym samym na przeznaczenie większej ilości środków na produkcję assetów i/lub marketing będzie to jak najbardziej do rozważenia.
Szacowana wielkość projektu:
Szacujemy, że projekt będzie w stanie wejść w soft launch i rozpocząć monetyzację po około 500 roboczogodzinach programistycznych, bierzemy pod uwagę pesymistyczny scenariusz na podwojenie tej kwoty (czyli przy pracy 10h tygodniowo jest to około rok pracy w optymistycznym wariancie i dwa lata w pesymistycznym).
Finansowanie:
Na chwilę obecną projekt finansowany jest z naszych prywatnych pieniędzy. Chcielibyśmy dojść minimum do etapu soft lanchu, a jeśli się uda to nawet zeskalować dużą firmę bez zewnętrznego finansowania. Ale jeśli finansowanie będzie bardzo korzystne lub wręcz wymagane do dalszego rozwoju, bierzemy taką możliwość pod uwagę. Obecnie wykładamy na to 50 000zł na pierwszy rok działalności i jeśli będzie potrzeba około drugie tyle na drugi rok.
Jaką firmą chcielibyśmy być w przyszłości:
Nietypową jak na gemedev, ponieważ konkurencyjną na rynku pracy jako bardzo dobry pracodawca ( ͡° ͜ʖ ͡°). Chcemy stworzyć warunki pracy które przyciągną i zatrzymają najlepszych, dla której profesjonalny i doświadczony zespół to najważniejsza wartość. Wierzymy, że rynek gier mobilnych pozwoli nam sfinansować takie miejsce.
KONTAKT
Jeśli chcesz o to zawalczyć razem z nami, zapraszamy do kontaktu. Możesz pisać priv bądź na:
business@bajdewind.com
#gamedev #programowanie #programista15k #unity #unity3d #unreal #unrealengine
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Czyli programista ma robić 75% aplikacji (20% to makiety UI, 5% to wytyczne od product ownera). Stawka dobrego seniora który byłby w stanie sam postawić taką grę w dobrej architekturze itp to uśrednijmy 200zł/h. Jak projekt wypali
Do kogo jest kierowana ta oferta - do specjalisty posiadającego wszystkie te kompetencje, gdzie zanim je zdobył zarabia 20k< miesięcznie czy do studenta który zgodziłby się pracować za 1500zl?
Jeśli byłby to poważny temat, to to 50k mogłoby być
Wiesz, ja mogę zwiększyć stawkę którą mam dwukrotnie, to wyjdzie już 12k netto za pełen etat (70zł/h), bardzo przyzwoite pieniądze. Za takie pieniądze bez problemu w gamedevie znajdę programistę który to dla mnie zrobi, posiada wystarczającego skilla. W gamedevie za taką stawkę można już mieć seniora lub super ogarniętego mida. Tylko że ja skończę wszystko o kilka miesięcy później, bo będziemy musieli zebrać na produkcję dodatkowe fundusze, a programista zamiast działać z nami przez rok czy dwa po godzinach i później stać się współwłaścicielem spółki, to popracuje dla nas przez pół roku na pełen etat, po czym wydamy grę a on zostanie dalej tylko pracownikiem.
Czytając wasze komentarze skłaniam się jednak do tego żeby udziały proponować jednak tylko dla osób które są w stanie wejść w projekt tylko za udziały, bez wynagrodzenia, bo widzę że w ten sposób odsieję ludzi myślących o biznesie od biedy
@11_01_010_1010_00_10: Wyprowadzasz prosty problem do mitycznej niebiańskiej sprawy której i tak nie ogarnę bo ty się na tym znasz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tak wiem że nawet najlepsza gra nic nie zarobi jeśli nikt się o niej nie dowie
@11_01_010_1010_00_10: Oho tutaj albo tańczę z radości że dajesz mi wielką szansę na bogactwo albo jestem biedą umysłową ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@11_01_010_1010_00_10: Jeśli faktycznie masz (sam dla siebie) pewność i dowody że tak nisko się ceni gamedev, no to dobra ale w normalnych kierunkach typu webdev 70/h to jest junior/prawie-mid
- programowanie
ale również:
- preprodukcja (przygotowanie GDD i dokumentacji projektowej, moodboardu, analiza podobnych tytułów, zaprojektowanie mechanizmów zwiększających retencję, zaprojektowanie mechanizmów monetyzacji)
- stworzenie UI
-
Rzuciłeś buzzwordami będąc managerem który niewiadomo czy nawet ma jakiegokolwiek expa przy prowadzeniu projektów i oczekujesz osoby która zrealizuje Twój trudny techniczne projekt za gównianą stawkę,