Wpis z mikrobloga

TL;DR w spoilerze:


Cześć, szukamy kogoś z doświadczeniem w aplikacjach mobilnych i programowaniu obiektowym, oferujemy kasę i udziały. 10 godzin tygodniowo (lub więcej, jeśli będziesz miał ochotę).

O nas:
W projekcie na chwilę obecną są dwie osoby. Ja z wykształcenia jestem producentem filmowym, na co dzień pracuje przy produkcji gier komputerowych na stanowisku producenta (łączę obowiązki creative directora i project managera), mam doświadczenie w prowadzeniu projektów IT do 25 osób. Mój wspólnik pracuje dla dużej korporacji zajmując się tam wdrażaniem usprawnień dla kanałów komunikacji, m. in. związane z UX i globalnym standaryzowaniem go od strony zarządzania.

Firma:
Mamy doświadczenie zawodowe przy produkcji gier komputerowych. Teraz po godzinach zakładamy firmę której pierwszym produktem będzie gra mobilna. Liczymy na dalszy rozwój w tym kierunku, specjalizowanie się w produkcji gier, ale bierzemy pod uwagę plany alternatywne jak stanie się firmą produktową lub software house.

Projekt:
Casualowa gra mobilna zawierająca proste elementy gry wieloosobowej (np. matchmaching, wyświetlanie wyniku przeciwnika) bez elementów wymagających ciągłej synchronizacji. Gra wymagać będzie bazy danych w chmurze oraz walidowania części akcji po stronie serwera. Szukamy osoby która stanie się odpowiedzialna za techniczne strony projektu.

Technologie:
Szukamy osoby która ma doświadczenie w programowaniu obiektowym, bazach danych, funkcjach w chmurze lub po stronie serwera. Skłaniamy się do użycia Unity i C#. Na chwilę obecną myślimy o Firebase (Realtime Database i Functions), jednak w tej kwestii jesteśmy bardzo elastyczni (jako alternatywę bierzemy np. ASP.net core na websocketach i bazy danych MSSQL).

Kogo szukamy: