Wpis z mikrobloga

Felieton: Wszystkie problemy oligarchii Mazepina #abcf1 tag do obserwowania

Syn oligarchy kilka dni temu stracił swoje miejsce w Formule 1 w wyniku światowego wykluczenia Rosji, która napadła na Ukrainę. Zapisał się w historii Formuły 1 i serii juniorskich z bardzo negatywnej strony, gdyż jego agresywność, słabość i przeszkadzanie innym było na porządku dziennym. Został kierowcą Haasa dzięki miliardom rubli, które posiada, a teraz pozbawiły go w niej miejsca, gdyż Putin splamił tę walutę krwią.

Jego ojciec Dmitrij pochodzi z bliskiego otoczenia dyktatora Rosji, który odpowiada za wojnę, gdzie ukraińskie dzieci cierpią, matki są gwałcone, ojcowie giną, a starcom rakiety niszczą dorobek życia. Z powodu powiazań rodzinnych Nikita Mazepin nie może wyrazić swoje zdania o wojnie. Albo moralnie dobry Brutus, zdrajca Rosji, albo #!$%@? mu w dupę prorosyjski kacap.

O tym wszystkim, dotychczasowej karierze, zniszczonej reputacji, rodzinie i postawie wobec wojny:
https://swiatwyscigow.pl/artykuly/felietony/23750-wszystkie-problemy-kariery-nikity-mazepina

#abcf1 #f1 #motoryzacja #wyscigi #gruparatowaniapoziomu #rosja #ukraina
jaxonxst - Felieton: Wszystkie problemy oligarchii Mazepina #abcf1 tag do obserwowani...

źródło: comment_1646655478ihS6D1fzWTowOizPahU3cH.jpg

Pobierz
  • 13
@jaxonxst:

George Russell przez pierwsze dwa lata w zespole Williamsa też miał do dyspozycji niekonkurencyjną maszynę. Jednak jako bardzo utalentowany kierowca potrafił zabłysnąć nawet w takiej konstrukcji, rywalizując wewnątrz zespołu z doświadczonym Robertem Kubicą i paydriverem Nicolasem Latifim.

A Kubica nie był paydriverem? ( )
@Brant Był w 2019, ale jego wcześniejszą kariera w F1 i umiejętności nie były związane z paydriverstwem. Myśląc "kierowca paydriver" mówi się o kierowcach, którzy od zawsze nimi byli. Kubica nim się dopiero stał i to tylko w wyniku okoliczności.