Aktywne Wpisy

#tosty #gotujzwykopem #kulinaria #pytaniedoeksperta
co polecacie wrzucic do tostow? jakies proste skladniki
co polecacie wrzucic do tostow? jakies proste skladniki

PrzylepkaZniszczenia +134
Mam dziwne hobby. Oglądam reklamy z całego świata.
W Afryce nie ma nawet jednej reklamy gdzie są biali ludzie mieszani z czarnymi. Czy oni nie są przypadkiem rasistami?
#reklama #ciekawostki #rasizm
W Afryce nie ma nawet jednej reklamy gdzie są biali ludzie mieszani z czarnymi. Czy oni nie są przypadkiem rasistami?
#reklama #ciekawostki #rasizm
źródło: temp_file7991426471070185979
Pobierz




dostaję taki błąd:
redve@redvehost~/Programs/C++/game% make
x8664-w64-mingw32-g++ -o Game.exe -Wall -Wextra -pedantic -O2 -march=native -pipe -std=c++17 -lSDL2 bin/main.o bin/Engine.o bin/Block.o bin/GlobalFuncAndTests.o
/usr/lib/gcc/x8664-w64-mingw32/11.2.0/../../../../x86_64-w64-mingw32/bin/ld: cannot find -lSDL2
collect2: error: ld returned 1 exit status
make: *** [Makefile:8: Game] Error 1
tutaj drzewko projektu:
|-- Game
|-- Makefile
|-- bin
| |-- Block.o
| |-- Engine.o
| |-- GlobalFuncAndTests.o
|
-- main.o-- glm|-- lib
| |-- SDL2
|
-- src
-- main.cpp|-- Block
|-- Engine
|-- GlobalFuncAndTests
jakby ktoś pytał: ten sam błąd jest kiedy kompiluje z i686-w64-mingw32-g++
nie chcę używać cmake, chcę tylko skompilować na windowsa
https://aur.archlinux.org/packages/mingw-w64-sdl2
-Llibexport LD_LIBRARY_PATH="$LD_LIBRARY_PATH:/usr/lib/xxxx/"poza tym w parametrze podajesz
-lSDL2a nie powinno być czasem-llib/SDL2-Llib/SDL2
?
@Saly:
-Llib -lSDL2. Nie szukaj sensu, toolchain do C/C++ to ostatnie miejce na takie rozkminyteraz nie może mi znaleść referencji do SDLRenderPresent, SDLCreateRenderer etc.
SDL2, bez rozszerzenia ani przedrostkulibSDL2. Normalnie w linuxie uzywasz libSDL.so lub libSDL.a, bo tak dziala linker. Skad masz ta golowa nazwe "SDL2"?tam mam dalej SDL2/SDL.h które linkuje przykładowo
@RedveKoronny: Bo mam na myśli to, że w ogóle kompilacja programów na Windowsie to masakra.
widziałem same .o jako binarki z cpp, może o to chodzi
w lib/SDL2 są same headery