Wpis z mikrobloga

@caru: Były w tej bajce smoki? Dalej opinia, ze Vw niezawodne auta. Tak było kiedyś. Jak jezdzisz dużo to zaczynaja się problemy ale Vw najlepszy.
  • Odpowiedz
@Wolf1986: a czy ja piszę że VW są bardziej niezawodne niż inne popularne marki? Twierdzę, że niezawodność jest na niezłym poziomie przy normalnym serwisowaniu (mowa Passatach od B7 w górę), co pewnie wygląda podobnie w innych samochodach. Ojciec zrobił B7 300 000 km (2.0 TDI jaka wyzsza wersja mocowa) i przez ten czas regularny serwis + jakies drobne usterki, 0 awarii. Ja #!$%@?, Wy z tej nienawiści do konkretnych marek
  • Odpowiedz
@Beekeeper: Megane to klasa C, tak jak Golf, Focus, Astra. Nie ważne w jakim nadwoziu - to wciąż klasa kompakt. Wyżej masz Lagunę i jej odpowiedniki - Passat, Mondeo, Insignia (czy co tam ostatnio Opel wymyslil) - to jest klasa D.
  • Odpowiedz
@piwakk: rozumiem co Ty piszesz. Jak wielość ludzi, którzy myślą, że vw to super auto i prestiż. Masz w tych autach podgrzewane siedzenia, kamerę cofania, czujniki parkowania, czujniki zmierzchu, automatyczne światła, system start stop, usb? Który Ty rok kupisz tego passata? Mój ojciec ma passeratii, więc mam jakieś porównanie :)
  • Odpowiedz
  • 4
@Beekeeper Nie, nie myślę ze to super auto i prestiż. Piszę tylko, że są o klasę wyżej niż Megane.

Tak, są w tych autach bez problemu takie wyposażenia. Masz też chociażby martwe pole, autohold czy aktywny tempomat lub grzaną kanapę z tyłu. W megane tego nie uświadczysz. W lagunie też nie.
  • Odpowiedz
@piwakk: no w megane grandtour bose jest tempomat i auto hold jak i masa innych bajerów. Z którego roku chcesz kupić tego passata za 35k, który będzie miał te funkcje? Kompletnie nie rozumiem co to Ci daje, że jedno auto jest segment c, a drugie d? W tym przypadku, to się odnosi głównie do wielkości auta ... Wiesz, że C to też premium?
  • Odpowiedz
zdaje sobie sprawę, że megane grandtour bose jest lepsze od tych wymienionych aut,

@Beekeeper: no nie, to segment C, a Pasek jest segmentu D. Choćby się zesrać to Megane nie będzie jeździć tak jak Passat na wielowahaczowym zawieszeniu, wycieszenie, stabilność zawieszenia, to jest przepaść. Ale to trzeba jeździć różnymi autami i mieć doświadczenie. Megane to dobre auto, zgadzam się, ale takiemu Passatowi komfortem nie dobije bo ma zupełnie inny target.
  • Odpowiedz
Masz w tych autach podgrzewane siedzenia, kamerę cofania, czujniki parkowania, czujniki zmierzchu, automatyczne światła, system start stop, usb?

@Beekeeper: tak gdzieś od 2004 roku są wszystkie wymienione dostępne do wyposażenia, czyli 18 lat. Co ty cpiesz? Zdajesz sobie sprawę, że w Megane jest wszystko rzadką opcją a duża część passatów ma to w standardzie?
  • Odpowiedz
@SpokojnyPan: a napisz coś dobrego czy nawet neutralnego na temat jakiegoś VW czy Audi - od razu jesteś uważany za ślepego fana niemieckiej motoryzacji. Ale taka polaryzacja to chyba u nas nic nowego i występuje dosłownie w każdej #!$%@? dziedzinie życia XD
  • Odpowiedz
@maikeleleq: 2.0d w tej skodzie strasznie pije olej. Turbo zintegrowane częściowo z wydechem, odma zintegrowana z pokrywą zaworów. Po 250k potrzebny remont silnika, gdzie same części to około 10k zł.
  • Odpowiedz
@SpokojnyPan: w segmencie C jest klasa premium też. Nie wiem czemu uczepiłeś się tych segmentów, to praktycznie tylko wielkość auta. Skoro nie rozumiesz czym jest megane grantour w wersji bose, a nie zwykłej, to nie mamy o czym dyskutować, a wynika to jasno z tego co piszesz. Moim zdaniem jednym fanbojem tutaj jesteś ty, bo ja mam dwa auta na co dzień passterati i grandtour.
  • Odpowiedz
@caru: Hmm. Moja była firma wymieniła flotę 45 wiesvagenow bo były takie zajebiste. Auto było przypisane do człowieka. 45 osób nie umie jeździć?
  • Odpowiedz
w segmencie C jest klasa premium też. Nie wiem czemu uczepiłeś się tych segmentów

@Beekeeper: pisałem w tamtej wiadomości, że właśnie nawet takie Audi A3 nie dorównuje komfortem Passatowi bo jest segment niżej, ale usunąłem, widzę niepotrzebnie
  • Odpowiedz
  • 5
@Beekeeper Widzę, że coś z tobą ewidentnie nie tak.

Piszę o aktywnym tempomacie a ty o zwykłym. Auto hold to nawet nie wiesz co to jest. Podpowiem, to coś innego niż elektryczny hamulec.

Nie chce żadnego passata kupować.
  • Odpowiedz
Skoro nie rozumiesz czym jest megane grantour w wersji bose

@Beekeeper: rozumiem i nadal nie uważam tego za jakiś cud techniki, żeby auto kompaktowe stawiać ponad segment D. Wiesz, że Passat ma R-line a Skoda Laurent&Klement?
  • Odpowiedz
@maikeleleq: U nas był podobny dylemat i staneło na 508 SW 2011 2.0 HDI - FAP zamiast DPF - bezproblemowy, 163KM, bardzo dobry automat - pancerny. Wyposażony we wszystko co potrzeba i niepotrzeba - kamera, elektryczna klapa, szklany dach i inne bajery. A z Twoim budżetem zostanie Ci jeszcze na pakiet startowy. Jakbyś szukał zaufanego sprzedawcy to polecam Trade-lux na fb - handluje głównie ładnymi 508-kami.
  • Odpowiedz