Wpis z mikrobloga

@genocidegeneral: nope, g3 powinien być ewolucją, ale nie taką pokraczną mutacją jaką ostatecznie się stał przez ŻydWood. Taka formuła jak była w g1, g2 i kronikach się sprawdza przy "zamkniętych" mapach typu dolina otoczona barierą, czy wyspy, a nie przy gigantycznym kontynencie. W takim g2 i kronikach masz tylko 1 miasto, w g3 miałeś ich całą masę.
Piranie zwyczajnie nie podołały na żadnym torze. Fabuła była do dupy, gameplay średni, bugi
Dlaczego formuła G2 nie sprawdziłaby się przy gigantycznym kontynencie? Chodzi o to, że silnik by się wywalił czy co.


@genocidegeneral: pewnie dlatego, że cały Gothic operuje integracją świata z questami i dziennikiem. Jak masz małą ale gęstą mapę to jest to do wykonania. Teraz wyobraź to sobie na skalę mapy wielkości tej z Gothic 3 albo nawet więcej jak w Wiedźminie 3. Bez zastosowania skryptów i automatycznych generatorów praktycznie niewykonalne.