Wpis z mikrobloga

@Opposition_Fuhrer: Wydaje mi się, że taki rebranding nie jest w gruncie rzeczy złym posunięciem. Bitclude nie jest giełdą, która będzie obsługiwać największe instytucje finansowe tego świata, a może być dobrym miejscem na wejście w świat kryptowalut osób młodych i chyba ich uwagę ma przyciągnąć ta zmiana. Z biznesowego punktu widzenia powinni robić co potrzebne, aby zdobyć dla siebie klientów i może ta zmiana wyjdzie im na dobre.
  • Odpowiedz
@kamil-wasniewski: Nie masz o tym zielonego pojęcia. Psyhologia w marketingu to podstawa a ty w ogóle nie rozumiesz tego skoro piszesz że logo nie ma wpływu na bezpieczeństwo. Logo ma wpłynąć na użytkownika, budzić zaufanie żeby podjął decyzję o zdeponowaniu środków.
  • Odpowiedz
@Opposition_Fuhrer: To o tym cały czas piszę, że nowy logotyp zapewne ma trafić w młodego odbiorcę, który dopiero co zaczyna zabawę z kryptowalutami. Większość doświadczonych użytkowników i tak wybierze giełdy z większą płynnością lub zawierające produkty odpowiednie do swojego portfolio.
  • Odpowiedz