Aktywne Wpisy

valhander +140
gram pierwszy raz >:]
#masseffect
#masseffect
źródło: MassEffect1 2024-07-13 14-13-59
Pobierz
Riannon86 +145
Sprzątam w domowych książkach i znalazłam książkę kucharska prababci z 1889. Podsylam kilka stron. Gdyby ktoś chciał jakieś przepisy dajcie znać. #gruparatowaniapoziomu #gotujzwykopem #kuchnia #historia #ksiazki
źródło: temp_file386745078654283589
Pobierz




nie interesują mnie rzeczy typu "a no X nie działa, zły cedep a komunikowali coś innego" bo to tylko domysły,
a raczej czemu tak się stało? odszedł/wywalili jakiegoś kluczowego programistę/zespół? złe planowanie i chaos? sami nie ogarniali technologicznie tego nad czym pracowali?
#programowanie #programista15k #gry #gamedev
Probowali downscalowac do ps4 i za mocno to zrobili. Tu jest raczej problem.
@tlaziuk: tak
artykuł o którym @Prokrastyn mówi: https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-01-16/cyberpunk-2077-what-caused-the-video-game-s-disastrous-rollout
czyli jeśli wierzyć artykułowi to firma jest spalona, do następnej produkcji będą musieli zatrudniać nowych, niesprawdzonych ludzi + zła opinia wśród programistów sprawi że pewnie nikt tam nie będzie chciał pracować za standardowy hajs
- odejścia doświadczonych pracowników po kazdej premierze gry
- brak dokladnej dokumentacji silnika
- chaos organizacyjny
-
Myślę, że bardzo mały nacisk kładzie się na dobrych testerów, którzy wyłapali by te błędy.
Pierwszym reżyserem gry był Sebastian Stępień, jeszcze w czasie gdy robiono Wiedźmina 3 i Krew i Wino. Cyberpunk był wtedy w fazie preprodukcji, tzn. siedziała grupa designerów i artystów i wymyślali czym właściwie gra ma być. Potem skończono Wiedźmina i gra weszła we właściwą
@vorio Były ale nie były kluczowe. Głównie jeden typ błędy - kolizja obiektów (Imho coś z silnikiem). A grałem w grę od premiery na PC.
@pablo397: To jest #!$%@? rak wielu firm. Zatrudniają sobie ekspertów, a potem wszystkie decyzje podejmują nad ich głowami. To po #!$%@? im eksperci? Trzeba było wziąć studenciaków za pół ceny, przynajmniej by się nie irytowali jak robią coś z czym się totalnie nie zgadzają, bo po prostu nie mieliby doświadczenia, żeby wyrobić sobie zdanie :P.
Zauważyć trzeba że w tego typu grę grasz i potem wyrzucasz, to nie jest oprogramowanie które działa kilka lat lub nawet 20 i wspierasz je i dostajesz za to kasę. W licencji masz napisane że dostajesz takie jakie jest i spadaj jak coś nie
- odejścia doświadczonych pracowników po kazdej premierze gry
- brak dokladnej dokumentacji silnika
- chaos organizacyjny
-
ojj tak, +1 byczq