Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 135
Pragnę jeszcze nadmienić, że zamiana dźwięków menu we wszystkich odsłonach tymi z San Andreas, jest niegodziwa, karygodna i obrzydliwa. "plum, plum, pluum" z menu Vice City powinno być chronione prawnie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 13
@advert: nigdy nie cenzuruję przekleństw w swoich wpisach i jak na razie nikt nic nie zgłosił. W mojej skomnej opinii już lepiej nie używać wulgaryzmów niż je cenzurować, a ja niestety bardzo wulgaryzmy lubię xD Jak spadnie to wtedy dodam "wersję ocenzurowaną" albo całkowicie bez przekleństw. I dzięki za pozytywny komentarz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@Zgrywajac_twardziela: ciekawa informacja, nigdy w oryginale na to nie wpadłem. Ale jeśli masz rację, to nadal przerażające, że w starym SA to poprawiono a w remasterze przywrócono xD Niestety, jest mi za to okropnie wstyd, ale czasu nie zmienię. Dobrze, że chociaż refund mogę zrobić xD
  • Odpowiedz
@AnimalMotherPL0:

Ale Take-Two to jeden z największych raków tej branży, chyba nawet większy niż EA czy Ubisoft, więc ten przejaw hipokryzji wcale mnie nie dziwi.

Czemu uważasz Ubisoft za raka branży? Niemal zawsze publikują dopracowane, i grywalne gry, można zarzucać im odtwórczość czy kopiowanie sprawdzonych pomysłów, ale absolutnie zawsze ich gry działają dobrze i są grywalne. Jedynym bublem jakiego wypuścili było AC Unity, ale to chyba też zostało ostatecznie upatchowane
  • Odpowiedz
@AnimalMotherPL0:

ciekawa informacja, nigdy w oryginale na to nie wpadłem. Ale jeśli masz rację, to nadal przerażające, że w starym SA to poprawiono a w remasterze przywrócono xD

Ale ja nie napisałem nigdzie, że to poprawiono, całkiem możliwe że było tak w każdej wersji.

Niestety, jest mi za to okropnie wstyd, ale czasu nie zmienię. Dobrze, że chociaż refund mogę zrobić xD

Ja tam Ci wybaczam, ale nie grzesz więcej
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Zgrywajac_twardziela: głównie właśnie za taśmowość i odtwórczość. No i ubi mocno podpadło mi też za downgrade'y graficzne w Watch_Dogs, The Division i R6: Siege, za to, co zrobili z Ghost Recon: Breakpoint i za zamrożenie mojej ukochanej serii Splinter Cell. Po prostu mam niesamowitą niechęć do ubisoftu, co jest smutne o tyle, że kiedyś absolutnie uwielbiałem wszystkie ich gry
  • Odpowiedz
@AnimalMotherPL0:

głównie właśnie za taśmowość i odtwórczość.

Jak dla mnie to trochę kulawy zarzut, bo gracze pokazują co chwilę twórcom, że wcale nie chcą zmian. W większości dużych serii jak Ubi wprowadziło zmiany to gracze jojczyli że to już nie jest ta sama gra xD Tak było przy Prince of Persia, Far Cry Primal, czy AC Origins. To samo było z R6: Siege czy Ghost Reconem ¯\(ツ)_/¯

No i
  • Odpowiedz
@AnimalMotherPL0:

Prince Of Persia ubił Assassin's Creed, co mnie też smuci niemożebnie, bo uwielbiałem tą serię.

To nie do końca prawda, po którymś AC wyszły Zapomniane Piaski, które mimo że były świetne sprzedały się marnie i ostatecznie pogrzebały serię ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Nie zliczę ile czasu spędziłem w Piaskach Czasu ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Wszystkie części były super ( ͡°
  • Odpowiedz
@AnimalMotherPL0: Co do tekstów, to aż tak leniwe s-------e, że żaden człowiek na te teksty wszędzie w grze nawet nie spojrzał. Zapięli do tego AI, czaicie? Ruch oceniam na django/django; po co się pierdzielić z poprawianiem jakichś tekstów w teksturach, jak można zapiąć AI, z automatu myk myk teksty odczytane i wstawione nowe, w lepszej rozdzielczości. Pasujące fonty? A kogo to obchodzi, napis to napis i elo. Poprawność tekstu? Oj
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@viareddit: to brzmi bardzo prawdopodobnie. Nie wiem co bardziej przerażające, możliwość, że ktoś nawet nie sprawdził efektu końcowego czy to, że ktoś po prostu miał w------e na fatalny efekt końcowy xD
  • Odpowiedz