Wpis z mikrobloga

Ostatnie godziny przed premierą. Australijczycy pokazują nam dlaczego Rockstar nie ujawnił żadnych nagrań z rozgrywki. Mam nadzieje że preorderowcy są ukontentowani i zadowoleni z kolejnego dzieła mikro developera z gniotami na telefony w portfolio ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gta #gtav #ps4 #pcmasterrace #xbox #switch #ps5

Jaka będzie srednia na Metacritic?

  • 20-40/100 56.7% (2573)
  • 40-60/100 22.1% (1001)
  • 60-70/100 7.9% (358)
  • 80+/100 4.8% (220)
  • 90+/100 8.5% (387)

Oddanych głosów: 4539

  • 158
@krucjan:

po gówno, normalnie się pytam, nie umiesz rozmawiać? Z tego co czytam to tylko silnik graficzny został zmieniony, kolizje jak dla mnie są tak samo drewniane jak w 2002 roku.


Wskaż mi urywek gameplayu z oryginalnej gry, w której postać notorycznie zatapia się w modelach samochodów, przechodzi przez ściany, wpada w podłogę. Nawet w oryginale zdarzyło się takie coś że postać spadała pod mapę, ale to było sporadycznie, raz na
@krucjan: Fakt, że w oryginale takie rzeczy się zdarzały. W GTAV też udało mi się wleźć w budynek i utknąć pod mapą.
Z tym, że tu ludzie grają od paru godzin, a przykładów takich akcji jest już pełno. Do tego całkiem niedziałające misje. Fuszera godna Warcraft III Refunded.

Strasznie jestem rozczarowany, bo czekałem na remaster tych części od dawna. Niestety z każdym kolejnym newsem o tym, jak on ma wyglądać, czekałem
@franaa: japończycy to zupełnie inna kultura robienia gier. Mam już tylko zaufanie do Nipponczyków przy większych grach.

@roflije: Bo ja wiem? W Reforged bugi w końcu naprawili, co prawda zeszło im się ponad rok ale mimo wszystko. Jak czytam opinie o tym studio to w tym wypadku nie ma co liczyć ns coś takiego.

Tutaj jest o tyle lepiej, że nie było fałszywego marketingu o zmienionej kampanii itp. Cały czas
@krucjan: To nie są te same błędy, co w oryginałach. WarDrum Studios (AKA Grove Street Games), studio które robiło te "remastery", znane jest z robienia jak dla obcego, czyli na #!$%@?. Sprawne oko wychwyci, że bazą tych gier jest mobilny port San Andreas.

Pomijając błędy kolizji, które ewidentnie wynikają z nieudolnej konwersji mapy, port mobilny dodał naprawdę sporo bugów. Polecam filmy od Vadima M: https://www.youtube.com/watch?v=jhVdb4K1M-M oraz https://www.youtube.com/watch?v=TTxY_S0XD8E na temat tego, co
@trejn: czemu to do jasnej nie jest na silniku rockstara? a zapomniałem outsourcują żeby gniota odwaliła gówno-firemka (minimalizacja kosztów, maksymalizacja zysków), która po pierwsze nie zna silnika RAGE, a po drugie strach im dawac bo zleakują
wygląda jak darmowa gra na androida :|


@fizzly: a oryginał jakoś inaczej wygląda? jedyne czego tu nie zrobili, bo jest czasochlonne to dopracowywanie kazdego asseta osobno, a zrobili zeby sie wszystko swiecilo jednakowo jak psu jajca, a twarz powinna miec inny material a kurtka z kolei jeszcze inny
@trejn: Najgorsze że przez takich zjebów którzy kupią grę i cieszą się z każdej papki, jakość gier zacznie spadać, wydawca zobaczy „o robimy gówno ale nie dowłady kupują? No to elo robimy tak dalej”
I jeszcze zaczna bronic tych wydawcow xddddd albo wypierac swiadomosc tego ze #!$%@? ale beda mowic „No ale wiesz ta gra ztara co oni mogom”
@trejn: Przed zdjęciem oryginalnej trylogii ze sklepów, kupiłem klucze na steam. Zainstalowałem mody podbijające rozdzielczość + dodawały kilka fajnych bajerów, których wersja PC nie miała ( tylko PS2 ) np filtry do VC i SA zmieniające lekko klimat gry. Każda z gier wygląda teraz duużo lepiej niż ten pożal się remaster. Nie lubię narzekać, ale to co zafundowało R* wygląda bardzo biednie.