Wpis z mikrobloga

ona w ogóle nie jest wybitna, w niczym, kompletnie niczym, nawet nie jest taka sobie xD


@amath: i tak bym wolał Nive niż współczesne SUVy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Przecież to cholernie awaryjny samochód. Nie jest toporny tylko wadliwy. Żadnych plusów.


@Memphi: ale naprawić się da w warunkach polowych w przeciwieństwie do współczesnych aut.
@SlimKirby: Śmiem się nie zgodzić, akurat to we właśnie współczesnym aucie z racji rozbudowanej autodiagnostyki i współczesnej jakości części szansę poważnej awarii są bliskie zeru (w poprawnie eksploatowanym aucie - zaznaczam dlatego że ignorowanie checkengine to nie poprawną ekspolatacja ) gdzie w autach historycznych wystarczy zmiana pogody by była "poważna awaria", myślisz skąd w dawnych czasach przy znacznie mniejszej ilości aut taka ilość najazdów wokół dróg ( ͡° ͜ʖ
@mechaniczny_pomidor: już miałem do czynienia z tą auto diagnostyką jak się samochód rozkraczył i ograniczył prędkość stwarzając zagrożenie na autostradzie albo nie chciał jechać wcale. Dlatego ja wożę dupę starym, w miarę niezawodnym Mitsubishi, które oczywiście rdzewieje jak poj***ne no ale trudno.
@SlimKirby: Polecam również naukę podstaw wiedzy z autodiagnostyki i eksploatacji pojazdów lub jeżdżenie z wnuczkiem - sorry że jestem ciety ale nie lubię takiego dziadkowego negowania osiągnięć w technice które sprawiły że z urządzenia do obsługi którego zatrudniało się fachowca (xix w.) samochód stał się narzędziem dnia codziennego mas ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Narzędzia które powoli nabiera cech autonomiczności.