Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Hej,

mam pytanie. Jestem dość nowy w branzy. Jak wyglada u Was code review i ogolnie dbałosc o kod? NA chwile obecna pracuje z innym programistą nad projektem webowym, dla jednego z wiekszych graczy z branzy ecommerce, bezposrednio dla firmy. Wyglada to tak, ze po prostu klepiemy i tyle. Nikt nie przeglada kodu, czasami tylko wrzucimy nowa wersje zeby zarzad miał co zobaczyc i lecimy dalej z taskami bo do konca roku czas. Brak tez testerów, ktorzy cokolwiek by sprawdzali. Niby firma powazna, ale jak dla mnie to jest taki negtywny sygnał. Fakt, są braki kadrowe, dwóch gosci odeszło, cos tam rekrutujemy, ale no nie wiem. Czasami mi brakuje jakiegos feedbacku i zjeby ze cos jest slabo zrobione, ale gdzies sie zacialem i nie wiem co dalej. Z tego co pytam innych znajomych, tez mozna powiedziec, ze od niedawna w branzy i u nich podobnie. Czy to taki delikatny sygnal ze branzy brakuje ludzi do pchania tasków , a juz na pewno do sprawdzania ich jakosci? Czy sytuacja jest inna gdy idzie sie do typowego soft house i tam jednak firmie zalezy na jakosci kodu? Czy wraz z wiekiem/doswiadczeniem macie to po prostu w dupie?

Pzdr i dzieki za odp
#programista15k #programowanie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6154dc7acf7145000a4b9e83
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 16
@AnonimoweMirkoWyznania: generalnie ciagle jest masa firm na rynku które maja w dupie jakość. Często jest tak jak mówisz, byle taski do przodu bez patrzenia na jakość. Z drugiej strony są tez firmy (i nie jest to tez duża rzadkość) które dbają o jakość bo po pierwsze już się na tym przejechały lub/i wiedza ze za testerow mogą dodatkowo skasować klienta. Jeśli chcesz się rozwijać to może czas rozejrzeć się za firma