Wpis z mikrobloga

@czaari: frajerzy. Chociaż jestem fanem i sam jeżdżę alfą to tutaj pojechali po bandzie wg mnie. Powinni się skupić na zrobieniu porządnego liftu a nie takie fanaberie :p
@czaari: będzie xD sorry ale to nie jest jakiś super rarytas, z tym rosnieciem na wartości to równie bywa jak sobie weźmiesz pod uwagę inflację i obsługę, można się zdziwić. Inwestycja to serię Porsche i wyżej. Na takich algach których poszło kilkaset wątpie, chyba że za 50 lat ale też weźmiesz inflację i koszty utrzymania i się może okazać że to taka średniaka inwestycja
@czaari: tu nie chodzi o zdanie tylko o kalkulacje:) taki sedanik alfy to nie ferrari, na którym kokosy można zbić też dopiero po dziesięcioleciach a utrzymanie kosztuje fortunę. Te wysokie nominalnie ceny nie biorą się znikąd. Założenie że jest limitowane więc się zarobi x wiecej może być daremne. Lepiej kupić takie nastoletnie lub starsze ferrari zanim zacznie szybować w górę cenowo. Jakieś porównywalne auto na którym można było zarobić krocie? Wartość
@Atomus:

Chociaż jestem fanem i sam jeżdżę alfą to tutaj pojechali po bandzie wg mnie. Powinni się skupić na zrobieniu porządnego liftu a nie takie fanaberie :p

Masz Giulie? Nie będą tracić na wartości. Tak jak 8c i 4c. Zresztą nawet zwykłe Q nie tracą zbytnio na wartości. W 2019 dałem za nową 62k€ i dziś mógłbym za min tyle samo sprzedać
@PiotrFr: yyy? No nie wiem raczej sporo straciły na wartości a sprzedaż jest nędzna, także nie wiem skąd to wziales. 4c całkiem trzymają ale pamiętaj o kosztach co roku na utrzymanie i to jednak innego typu auto zupełnie. 8c to inna bajka, kupienie go było trudne te 13clat temu jak dobrze liczę i to był z miejsca klasyk. Mam MiTo 155KM :p zamahiwałem się na giulie 2.0 ale raczej 3-4 letnia
@Atomus: co skąd wziąłem? Mówię ile zapłaciłem za Giulie 2 lata temu i dziś za tyle mogę sprzedać. Zresztą nawet roczniki 2016 chodzą za tyle.
Zresztą to nawet nie chodzi o inwestycje. Jakbym srał kasą to też bym sobie kupił GTAm albo i dwie bo nie wiem jaki kolor( ͡° ͜ʖ ͡°)
@PiotrFr: no ja bym jednak brał Porsche i ferrari i cała resztę superaut a nie sedana hehe. No nie wiem czy sprzedasz ja widzę wielkie spadki. W Polsce spokojnie za 250 tysięcy kupisz z przebiegiem do 50k a tyle to qv nie kosztowała. Chyba że mieszasz polska cenę z salonu z jakąś używka na zachodzie, tam w salonie auta były często wyraźnie droższe niż u nas
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Atomus: chyba rozumiem o co ci chodzi. Jednak uważam, że AR chce powtórzyć myk jak z 8C - to jeden z niewielu samochodów z tej półki, który od samego początku drożał (cena wyjściowa - 180k €, teraz używane od 240k do 300k; w ciągu 14 lat to spory wzrost).
Początek GTA(m) ma jednak gorszy - egzemplarze wyprzedane, ale chyba dopiero po miesiącu, przy 8C jak zaczęli przyjmować zamówienia tak tego samego
@artrac: 8c to było auto GT limitowane które było przepiękne, unikalne pod praktycznie kazdym względem. GTA to pakiet do qv, nic spektakularnego. Takie rzeczy można porównać do CS od BMW, no ostatecznie do gtsa jakiego wydano 2 generację temu. Tutaj chciano jakoś uczcić 110 lecie ale już nikt nie dał Włochom takich pieniędzy na fanaberie w fca, gdy szykował się merger z peugeotem. Pozostało im zrobienie ładnych karbonowych części, dorzucenie trochę
@Atomus:

Chyba że mieszasz polska cenę z salonu z jakąś używka na zachodzie, tam w salonie auta były często wyraźnie droższe niż u nas

Gdzie były droższe? Przecież ci mówię, że za 62k kupiłem egzemplarz do produkcji w 2019. Dziś ceny używek to nadal ponad 55k u mnie.
A te najtańsze w Polsce to są ze stanów to wiadomo co to warte.
Btw takie auta na zachodzie są tańsze a nie
@PiotrFr: ze stanów jest część i je wyłączam z konkursu :) tracą na wartości te 150 tysięcy pierwsze szybko, obserwuje te ceny już SLU,szy czas ale ok tam u ciebie nie i pozostaje mi się zgodzić :)
@Atomus: w Polsce pierwszy spadek był dość mocny bo cena wysoka ale nie kupisz nigdy Q poniżej 100tys. A myślę, że 200k będzie długo podparciem. Tak jak nastoletnie m3, c63, isf itp