Wpis z mikrobloga

@Exenex: Robią to co każdy dev - downgrade :) poczytaj komentarze o DL2 z wczoraj :

"Nie wiem czy to ten film jest tak kiepsko nagrany czy ta gra ma poucinane animacje, ruchy postaci są jakby poklatkowe. Generalnie graficznie słabo i nie czuć tego klimatu. No i jak dla mnie za dużo ludzi a za mało zombie."

"Ta gra wygląda tak słabiutko, ten bezsensowny design, te bieda assety jakby ,
  • Odpowiedz
Konsole bardzo szybko technologicznie się zestarzały - one nawet w dniu premiery były technologicznie w plecy.


@cin123654: W czasach premiery PS4 i XO to AMD leżało na plecach pod względem wydajności CPU, także te konsole już na premierę były przestarzałe - Intel był o dwie klasy lepszy. Obecna generacja już takich tyłów nie ma i to jest najważniejsze.
  • Odpowiedz
@piker: Wtedy CPU i GPU leżało. W obecnej nowej generacji leży wydajność jednostek RT. Temu w grach gdzie konsole i PC mają RT - to na konsolach jest to Very LOW względem ustawień PC - a i tak zazwyczaj z włączonym RT na konsolach jest poniżej 1440p30fps
  • Odpowiedz
@cin123654: Problem w tym, że RT nikogo. To znaczy wszyscy włączają, pozachwycają się chwilę, a potem wyłączają żeby mieć więcej klatek. W większości gier nie zobaczysz różnicy dopóki nie zestawisz obok siebie wersji z RT z taką bez RT. Sprawdzałem na CP2077 i Watch Dogs Legion, może gdzie indziej jest inaczej ale jeszcze z dwie generacje GPU muszą przyjść by RT był serio użyteczny.

Bardziej to mi brakuje DLSS, bo
  • Odpowiedz