Wpis z mikrobloga

@Vezz @JajaPustynnegoKorwina:
Zasadniczy problem tkwi w tym, że chcą robić właściwie nowa, dużą grę na tak archaicznym silniku. Na początku jest fajnie, wszystko szybko idzie, masa pomysłów, a potem zderzenie ze ścianą - problemy z implementacją, zgraniem wszystkiego w całość, niedotrzymywanie harmonogramów prac lub ich brak.
Takie przedsięwzięcie musi robić zespół zdolnych i w pełni zaangażowanych ludzi na pełen etat, podejściem "kupą mości panowie" to #!$%@? da się zrobić. Im dalej
Przydałyby się już te mody, bo nie mam w co grać. Zacząłem sobie robić autotranslate zagranicznych modów, ale też już nie mam czego tłumaczyć. Na szczęście trochę modów jest w produkcji..:
1. G2 NK: Geneza Lobosu /* Mod twórcy moda "Lobos". Przewiduję, że wyjdzie szybciej niż DK, mimo, że dopiero zaczął go tworzyć. */
2. Gothic: Phoenix The Game
3. Gothic Sequel (by Sueski)
4. G2 NK: Żeglarze Burz // przewiduję odległą
@Bromatologia: Grałem w G2 Dirty Swamp 3.0 z automatycznym tłumaczeniem na angielski. Twórcy gry zamierzają też zrobić ręczne tłumaczenie na angielski. Trochę go opiszę, nie będzie spoilerów.

Mod wyróżnia się walkami z bossami, mechanika tych walk podobna jest do tych z Returninga.

Można się nauczyć umiejętności bitewnych, które można używać w trakcie walki i zwiększyć chwilowo swoje statystyki, przyspieszyć czas, jednocześnie zwalniając upływ czasu reszcie. Można nauczyć się ataków krytycznych, są