Wpis z mikrobloga

Cześć Mircy,

Od jakiegoś czasu mam do sprzedania mieszkanie w Warszawie, w dobrej lokalizacji, duże.
Próbowałem się mierzyć z tematem samodzielnie, bez pomocy agencji nieruchomości.

Jednak im dłużej siedzę w temacie, tym bardziej nabieram przekonania, że rynek nieruchomości to coś na kształt ośmiornicy, agencje i portale są ze sobą powiązane, wymieniają się różnymi informacjami, może nawet blokują/utrudniają pewne możliwości sprzedaży samodzielnej
W związku z tym, że sprzedaż trwa parę miesięcy i na ten moment zainteresowanie spadło właściwie do zera (może to kwestia tego że wakacje), to postanowiłem przekazać sprawę "profesjonalistom".

I skoro nie znam się na agencjach nieruchomości, a nie mogę ufać opiniom w internecie, bo na pierwszy rzut oka widać że 98% to fejki, to zwracam się do was, osób które miały doświadczenia z agencjami/ sprzedawały mieszkanie w Warszawie za pośrednictwem agencji, o podpowiedź.

Jakie agencje są warte uwagi ?
Czy dobrze myślę, że dobra agencja + umowa na wyłączność to właściwy kierunek działania? Większa szansa na sprzedaż? Może przy tej formie współpracy warto zwrócić szczególną uwagę na coś?

Najpewniej interesują mnie te agencje, które specjalizują się/ mają doświadczenie w sprzedaży dużych mieszkań, w dobrych lokalizacjach, za spore sumy, coś na kształt "premium". Zależy mi na uczciwości, zaangażowaniu, doświadczeniu, dobrej opinii agencji i na tym by miały dostęp do dość majętnych, może zagranicznych klientów.

#posrednicy #mieszkanie #warszawa #nieruchomosci
  • 29
@Roger_Sososky1: tak, wylaczność jest dobra dla obu stron - dla biura gwarancja zarobku, dla ciebie pewnosc ze sie zaangazuja na 100% i zrobia to dobrze. Do tego nei ma balaganu i syfu na portalach gdzie wystawia ogloszenie 5 roznych biur, z roznymi zdjeciami, cenami, a czasami i metrazem.

Moge Ci polecic biura w Warszawei ktore sa dobre, robia fajne tematy, ale biora pewnie 3-5% netto.