Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim!

Link to Google Play ---> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.RafaMakos.PandaHulaHoop

Chciałbym podzielić się z Wami swoją pierwszą grą na #android - Panda Hoop, zrobiona w całości od podstaw przeze mnie - grafika, skrypty, animacje, UI i wszystko inne - bez używania jakichkolwiek assetów. Z wyjątkiem muzyki w tle oraz kilku efektów dźwiękowych.

Gra polega na zbieraniu owoców za pomocą rzucania hula hoopem. Główną zaletą w kwestii technicznej (nad którą dużo walczyłem) jest to, że mimo, iż jest to gra 2D, hula hoop można nie tylko odbijać od przeszkód, ale także "nadziać" na przeszkodę. Jako, że w Unity brak Colliderów pierścieniowatych było to nie małym wyzwaniem.

Gra ma 20 poziomów i nie jest zbyt trudna, ale też nie całkowicie prosta. Aplikacja nie jest może najwyższej jakości pod względem grywalności (chociaż jestem z niej zadowolony), ale chciałem mieć już jakieś udokumentowane w pełni portfolio, którym można się pochwalić.

Sterowanie:
Przeciągnij, aby zmienić kierunek i siłę.
Puść, aby rzucić.

Komentarze, opinie, gwiazdki, krytyka mile widziane. Dzięki z góry!

#unity3d #gamedev #tworczoscwlasna #gry
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Chciałbym podzielić się z Wami swoją pierwszą grą na #android - Panda Hoop, zrobiona w całości od podstaw przeze mnie - grafika, skrypty, animacje, UI i wszystko inne - bez używania jakichkolwiek assetów.


@rafal1253: widać ( ͡º ͜ʖ͡º)

  • Odpowiedz
@panato: nie no, oczywiście masz rację i się zgadzam z tym - widać :D Jeśli chodzi o grafikę to ciężko było znaleźć wszystko w jednym stylu, w dodatku Panda ma animacje wykorzystujące szkielet, więc każdy jej czlon musiał być oddzielnym elementem. Jeśli chodzi o resztę to też dlatego, że chciałem się nauczyć czegoś robić w Unity, a nie tylko składać różne assety w jeden projekt. Niemniej jednak mam świadomość, że
  • Odpowiedz