Aktywne Wpisy
CandyToy +698
Najlepsze akcje wychodzą na spontanie…
Wczoraj miałem stłuczkę z #p0lka w roli głównej.
Wymusiła mi pierwszeństwo. Po stłuczce niemalże mnie prosiła, aby nie dzwonić na policję. Stwierdziła, że jej chłopak przywiezie gotówkę, ponieważ płacą wysokie AC i dla niej byłoby to korzystniejsze.
W sumie mi to pasowało, ponieważ bez policji nie zostałaby nigdzie odnotowana szkoda pojazdu, a dla nowego właściciela pokazałbym tylko zdjęcia małej szkody. Auto pozostałoby z czystą historią w systemie.
Wczoraj miałem stłuczkę z #p0lka w roli głównej.
Wymusiła mi pierwszeństwo. Po stłuczce niemalże mnie prosiła, aby nie dzwonić na policję. Stwierdziła, że jej chłopak przywiezie gotówkę, ponieważ płacą wysokie AC i dla niej byłoby to korzystniejsze.
W sumie mi to pasowało, ponieważ bez policji nie zostałaby nigdzie odnotowana szkoda pojazdu, a dla nowego właściciela pokazałbym tylko zdjęcia małej szkody. Auto pozostałoby z czystą historią w systemie.
Veillo +30
Wy serio się tak męczycie z blokowaniem reklam? XD premium kosztuje 23zł, to jest mniej niż zestaw w maku i problem solved
#youtube
#youtube
#prawodrogowe #patologiazewsi #rower #polskiedrogi #wroclaw #polskiyoutube #pytaniedoeksperta #stopcham
Z założeniem, że skala kosztów jest nieważna a ważne są tylko korzyści to należy:
- zorganizować policję rowerową w sile kilkunastu tysięcy etatów do pilnowania rowerzystów, czy mają legitne blachy
- wprowadzić obowiązkowy monitoring na każdym rogu ulicy
- wprowadzić blachy dla pieszych albo system rozpoznawania twarzy
- zatrudnić kilkanaście tysięcy policjantów do pilnowania pieszych, czy na pewno mają blachy
No to wracamy do pierwszego pytania:
Naprawdę sądzisz, że taki koleś będzie miał legitną (albo, że w ogóle będzie miał) tablicę rejestracyjną?
Bo to głupi obowiązek. Tak samo głupi jak zakładanie blach pieszym. Sądzisz, że piesi nie będą mieli nic przeciwko?
Chcesz zakładać blachy pieszym? Po co?
Masz prawo sądzić różne rzeczy. Tyle, że to nie oznacza, że tak będzie. Szanse na to, że blachy będą, będą prawdziwe i niezasłonięte ani pogięte są nikłe u takiego osobnika.
Przy motocyklach zaś średnio. Często wyginają blachy.
Ja nie chcę, idę twoim tokiem rozumowania.
Jeżdżę rowerem i nie stwarzam niebezpiecznych sytuacji i nie odpowiadam za tych co zaginają.
Oni też będą mieli obowiązek i co?
Mamy zrezygnować bo koszty nie usprawiedliwiają korzyści.
A ja uważamt, że koszty będą zbyt wysokie w stosunku do korzyści.
W kategoriach bezpieczeństwa odsyłam do statystyk.
Ostatnia śmiertelna ofiara rowerzystów była w 2019 roku. Wszyscy rowerzyści, którzy spowodowali śmierć pieszego zostali zidentyfikowani i postawieni przed sądem. W 2020 takich przypadków nie było.
Za najbardziej głupie zachowania rowerzystów cierpią sami. Za głupie zachowania kierowców też oni cierpią.
W statystykach nie są ujęte lżejsze przypadki. To właśnie te, których lżejsza waga nie usprawiedliwia kosztów systemu
Nadal wdrażanie kosztownego systemu do mało znaczących przypadków to niepotrzebny koszt. W ważniejszych przypadkach rowerzysty nie trzeba szukać a w najważniejszych historia pokazuje, że pomimo braku tablic rowerzystę udawało się znaleźć.
Ale to nie jest żaden poważny przypadek, to nie jest coś co usprawiedliwia wprowadzenie kosztownego systemu. Kierowca na filmie też zasługuje na mandat, ma tablice, czy dostał mandat?
Poważne straty materialne lub uszczerbek na zdrowiu. Polecam statystyki i porównanie ile tych poważnych strat czy uszczerbków dokonali rowerzyści vs kierowcy. Rowerzysta ma niewielkie szanse zrobić komuś innemu poważna krzywdę. Masa i prędkość w porównaniu do auta są dużo mniejsze.
A bezkarność to problem z policją nie z tablicami. Wola stać w krzakach i suszyć niż być obecni na ulicach. Jak w Czechach przejechałem na czerwonym policja zatrzymała mnie za