@bydgoszczvx: Tzn. ich celem jest dobry PR - muszą trzy razy pomyśleć przed puszczeniem czegoś, do tego korporacyjny lag (manager managera musi podpisać i mieć zgodę wyższego sekretarza niższego prezesa komunikacji). Jak ci wszyscy panowie uznają, że może pójść, nie zantagonizują nikogo to wtedy idzie taka reklama.
@Urajah: no chyba wiadomo, że nie xD Materiały na social media w takiej wielkości firmie akceptuje tylko social media manager, lub jeśli go nie ma, brand manager.
Kilka szczebli akceptu istnieje tylko w przypadku kolosów tylko Pepsico/Coca-Cola, a i to tylko w przypadku bardziej kontrowersyjnych materiałów. Komunikacja ongoing jest zwykle klepana "od ręki".
@Urajah: pracuję i pracowałem dla międzynarodowych korpo oraz mniejszych gównofirm, gwarantuję, że tak nie ma.
Co ciekawe, proces akceptacji jest często dłuższy w przypadku gównofirm, gdy pani Grażka nie może się zdecydować, czy taki kolor tła będzie odpowiedni. W korpo nikt nie ma czasu na takie pierdoły - jest zgodne z brand bookiem, lecimy.
@bydgoszczvx: jaki polaczek tfuuu. Mnie smieszy i jstem dumny ze to polska firma w tym #!$%@? a Brzozka to miliarder, a malkontencie w kawalerkach dupa cicho
@Servv: Żeby rozśmieszyć p0laka wystarczy rzucić jakimś przeruchanym tekstem albo przebrać się za babe HAHA INPOST UMIE W INTERNETY NIE WIEM KTO TO ZAROBIŁ ALE NALEŻY MU SIĘ PODWYŻKA HAHA
Komentarz usunięty przez autora
@bydgoszczvx: dokładnie tak jak u wykopków
Kilka szczebli akceptu istnieje tylko w przypadku kolosów tylko Pepsico/Coca-Cola, a i to tylko w przypadku bardziej kontrowersyjnych materiałów. Komunikacja ongoing jest zwykle klepana "od ręki".
Pomijając, używanie memów co są na topie i nie są dla nikogo ofensywne jest bardzo korporacyjnym zagraniem.
Co ciekawe, proces akceptacji jest często dłuższy w przypadku gównofirm, gdy pani Grażka nie może się zdecydować, czy taki kolor tła będzie odpowiedni. W korpo nikt nie ma czasu na takie pierdoły - jest zgodne z brand bookiem, lecimy.
@OCIEBATON: no to masz się czym chwalić