Aktywne Wpisy
pieknylowca +152
Cyrk dla gawiedzi: normalnie jeżdże samochodem do pracy ale dzisiaj w celach propagandowych pokaże jak to fajnie się jeździ tramwajem. Ciekawe czy wygonili wszystkich z tramwaju do tej ustawki. Czy może pan Czajkowski chciałby się równie chętnie obok żula przejechać. #warszawa #polska #bekazlewactwa
Tumurochir +104
Jestem po seansie Zielonej Granicy. Przyznam, że trailery tego filmu mnie zniechęciły, a wręcz odniosłem wrażenie że będzie to propagandowe gówno pokroju Smoleńska, tylko w drugą stronę. Jednak po sraczce PiSu w związku z tym filmem postanowiłem się na niego wybrać i bardzo dziękuję PiSowcom za promocję, bo pozytywnie się zaskoczyłem.
Najpierw zacznijmy od strony technicznej. Film jest w stylistyce czarno-białej i prawdopodobnie reżyserka uznała, że dzięki temu będzie on odbierany jako
Najpierw zacznijmy od strony technicznej. Film jest w stylistyce czarno-białej i prawdopodobnie reżyserka uznała, że dzięki temu będzie on odbierany jako
Zawsze grałem w strzelanki jedynie na pc, w sumie w #cs zaczynałem jakoś w 2002 gdy 1.5 wychodził i zawsze dla mnie głupie było granie w tego typu gry na padzie. Zero precyzji czy kontroli nad celowaniem.
Ale widzę że w np. #warzone sporo ludzi gra na konsolach razem z pecetowcami i jakoś nawet dają radę. W sumie przez te wszystkie lata jakoś ludzie grali we wszystkie #callofduty, battlefieldy, teraz fortnite itp.
Próbowałem przejść #battlefield 5, był dostępny na playstation plus w maju, ale po godzinie odpuściłem, nie dałem rady grać w to na padzie. A chętnie bym pograł w nowe fpsy na #ps5 z adaptive trigger ale dla mnie celowanie gałkami to jakieś nieporozumienie.
#konsole #pytanie #ps5 #ps4 #xbox
Komentarz usunięty przez autora
Za dzieciaka grałem na myszce, potem długo nic, teraz ps4.
Czasem mnie denerwuje celowanie, ale w WZ jest kilka opcji asysty celowania, zwalniania przy małym/dużym powiększeniu czy czułości drążków.