Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 40
1. Deweloper wcisnął plombę przy Dobrego Pasterza / Krzesławickiej
2. Liczba samochodów > Liczba miejsc parkingowych
3. Powstaje dziki parking, istnieje 7 lat
4. Zaraz przyjedzie spychacz i zaora teren pod tramwaj
5. Ciekawe, gdzie podzieją się autka?

#nowahuta #krakow #zlotawolnoscdeweloperska
DerMirker - 1. Deweloper wcisnął plombę przy Dobrego Pasterza / Krzesławickiej
2. Lic...

źródło: comment_1617702732wCiGEllTQNQdDeqiORe5AC.jpg

Pobierz
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@DerMirker: odpowiadając na Twoje pytanie - przy tej ulicy zdecydowana większość aut to jakieś busy i dostawczaki, które wyglądają jakby należały do jednego człowieka - mi ich nie żal ( ͡° ͜ʖ ͡°) a reszta - no cóż - urząd miasta wydał zgodę na budowę bloków ze zbyt małą ilością miejsc, a teraz będzie likwidował miejskie miejsca i zrzucał winę na właścicieli aut, jak widać
  • Odpowiedz
@powaznyczlowiek: współczynnik jest minimalny, skoro znajdują się idioci, którzy kupują mieszkania bez miejsca postojowego, to developer nie będzie budować ich na siłę. Gdyby była sytuacja, że mieszkanie bez miejsca jest niesprzedawalne, inwestorzy sami by zadbali o to by było w ofercie odpowiednio więcej miejsc.
  • Odpowiedz
@powaznyczlowiek: chyba jest różnica między przepustowością obwodnicy, a prywatnym parkingiem pod blokiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) A brak miejsc w centrum jest spowodowany rozdawaniem abonamentów za 10 zł miesięcznie wybranym mieszkańcom, co nie wymusza rotacji aut.
  • Odpowiedz
@DerMirker: w Krakowie będzie musiało dojść w końcu do trendu zmniejszającego liczbę samochodów, zostania Ci których stać na wynajem / kupno prywatnych miejsc w takiej liczbie jak potrzebują, no chyba że ludzie przestaną kupować mieszkania jeśli deweloper nei zapewni do nich odpowiedniej struktury dla samochodów, w co raczej wątpię ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@powaznyczlowiek: jest dokładnie na odwrót. Miejsca ogólnodostępne, budowane jako miejsca postojowe przy ulicach, są właśnie dla osób przyjezdnych, do sklepu, w gości, zwykle są z parkometrami, co tym bardziej zaznacza, że to nie jest miejsce do trzymania samochodu na stałe. Ich ilość była, jest i będzie zawsze ograniczona, a miasta stawiają w pierwszej kolejności na komunikacje zbiorową, i nie ma możliwości zagwarantowania miejsca postojowego na danej ulicy dla każdego chętnego.
  • Odpowiedz
@goferek: Tylko takie podejście jest nierealne. W Polsce mamy masę bloków które były budowane bez hali garażowej i dedykowanych miejsc postojowych - mieszkańcy mają teraz sprzedać swoje auta bo nie mają własnego miejsca postojowego? Problemem jest to że część osób kupuje mieszkania na wynajem, nie bierze miejsca postojowego, a samo mieszkanie wynajmuje kilku studentom - każdy z nich ma auto i robi się p--------k bo nie mają gdzie parkować. Rozwiązaniem
  • Odpowiedz
@DerMirker: A co mnie obchodzą twoje samochody? Nie słyszałem nigdy żeby było brak płatnych miejsc parkingowych, miejsc ma sprzedaż, parkingów podziemnych na sprzedaż czy garaży. Jak dla mnie powinny wam jeździć lawety po tej Polsce i zabierać każdy szrot jaki parkuje w miejscu niedozwolonym. Aż się nauczycie.
  • Odpowiedz