Wpis z mikrobloga

#poczta #email #o2 #kiciochpyta #pomocy
Cześć! Od wczoraj mam problem z pocztą na o2.pl (właścicielem jest wp.pl). Wysłałam jednego maila, drugiego już nie mogłam, administrator nałożył na mnie blokadę. Dziś sytuacja znów się powtórzyła.
Czy ktoś jest mi w stanie pomóc?
Oczywiście przez blokadę nie mogę wysłać maila do administracji, czat jest wiecznie zajęty, a płacić 2,5 netto za minutę połączenia nie uśmiecha mi się.

O co chodzi? Pomóżcie!

Ps. Tak, sprawdziłam w folderze "Wysłane" czy nie rozesłałam jakiego spamu
Pps. W regulaminie nigdzie nie jest podany dzienny limit wiadomości.
  • 3
Ps. Tak, sprawdziłam w folderze "Wysłane" czy nie rozesłałam jakiego spamu

@piornik_z_sarenka: Ktoś mógł usunąć wiadomości zanim Ty to sprawdziłaś. Lub w ogóle ich tam nie umieszczać przy wysyłaniu. To, że niczego nie ma w folderze "Wysłane" nie oznacza, że na pewno nikt czegoś nie wysyłał.

Generalnie na początek poleciłbym profilaktycznie zmienić hasło do skrzynki pocztowej na takie, którego nigdzie indziej nie używasz.
@piornik_z_sarenka: jednym z problemów do auto blokady były wiadomości w niektórych obcych językach. Po napisaniu takiego e-maila blokada była natychmiastowa, jednak było można ją każdorazowo zdjąć przez procedurę wymuszającą zmianę hasła. Jednak nie wiem czy dalej tak jest.

Jedak skoro piszesz o limicie, jak wysyłasz bardzo dużo, to taki również może być powód. Nigdy nie sprawdzałem, wysyłałem mało. Dwie wiadomości na pewno są ok oraz spokojnie może być ich więcej.
@wkto: @mp107: pobrałam moje logi z tego roku.
okazało się, że moje konto służyło do nalotów spamerskich. Kurczę, IP głównie ze wschodniej Azji, z różnych krajów.
Logowania po 15 razy na dobę.
Zmieniłam hasło i wczoraj już odzyskałam pełny dostęp do poczty.