Aktywne Wpisy
anyzowe_zelki +771
Pan_Slon +46
Taka ciekawostka nt jakości drewna, teraz i kiedyś
#budownictwo #stolarstwo #majsterkowanie #ciekawostki
#budownictwo #stolarstwo #majsterkowanie #ciekawostki
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Może ktoś był w podobnej sytuacji
Robiłem zwrot z użyciem allegro smart
Sprzedający nie chce mi oddać pieniędzy sugerując że oddałem uszkodzony przedmiot
W formularzu zwrotu wybrałem opcję "bez podania przyczyny" bo przedmiot był faktycznie ok tylko zdecydowałem się na kupno czegoś innego.
W dyskusji pracownik allegro wkleił poniższą formułkę:
"Jeżeli towar jest niezgodny z opisem, kupujący może zareklamować go z tytułu rękojmi.
W ramach reklamacji na podstawie ustawowej rękojmi kupujący może wnioskować o obniżenie ceny, odstąpienie z uwagi na wady, wymianę lub naprawę przedmiotu. Sprzedający może odrzucić dwa pierwsze roszczenia, jeśli jest w stanie przedmiot niezwłocznie naprawić lub wymienić.
Proszę kupującego o przedstawienie swojego roszczenia reklamacyjnego, a sprzedającego o ustosunkowanie się do niego."
Co byście zrobili na moim miejscu? Na ten moment zażądałem od sprzedawcy film z rozpakowania mojej przesyłki na którym widać jednocześnie rozpakowanie oraz uszkodzenie bo uważam że specjalnie uszkodził żeby mieć argument na nieprzyjmowanie zwrotu.
gość przesłał zdjęcie z wykrzywionym jednym pinem i napisał
Nie serwisujemy sprzedawanych części - koszt naprawy 350 zł. Kupujący ma obowiązek zwrócić towar nieużywany umożliwiający dalszą odsprzedaż a nie towar do naprawy.
wspomnij, że przy braku rzetelnych dowodów wyjaśni sobie sprzedawca to z allegro, bo Ty idziesz do POK
jest szansa, że w transporcie jest uszkodzony?
@maniok: ma rację w tym względzie
więc na nim pojawia się pełna doza dowodów
@maniok: no wiesz na nieuczciwych można trafić ale to widać po opiniach na allegro, jak ma dobre to nie musiał nic uszkadzać bo towar często zostaje uszkodzony na sortowni/w transporcie
Prosimy o informacje z jakiego uprawnienia chce Pan skorzystać w tej sytuacji.
W przypadku zakupu konsumenckiego kupujący ma prawo do skorzystania z dwóch ścieżek postępowania:
1. Odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od odbioru towaru.
Zwrot środków kupującemu powinien obejmować koszt najtańszej przesyłki dostępnej w ofercie. Koszt zwrotu do sprzedającego
@maniok: XD , przy takiej skali obrotów i ilości transakcji jak by pracownik miał czytać wszystko to zabrakło by studentów w kraju :)
to są boty i klepią formuły, nie nie dziękuj