Aktywne Wpisy

Uuroboros +9
Chciałbym znowu należeć do jakiejś grupki znajomych i móc się co jakiś czas spotykać tak po prostu żeby wyjść, pograć w plejstejszyn albo pograc sobie w majnkampfa. Czemu dorosłość jest taka samotna

dywergent +11
wlasnie zalozylem grupke znajomych na mikroblogu, zapraszam do skladania wnioskow o zostanie przyjetym pod tym wpisem, wzor wniosku ponizej
Imię:
Wiek:
Miejscowość:
Zainteresowania:
źródło: 1757717806259603
Pobierz




CZĘŚĆ 10.
Ostatnio pracowałem bardziej nad frameworkiem całości. Stworzyłem taki szkielet pod engine i gameplay i wszystkie biblioteki przepisałem stricto pod język C. Jak kiedyś wspomniałem, chcę zobaczyć jak coś takiego będzie chodzić na Amidze z RTG, mam tu na myśli głownie te nowe karty V1200 albo Warp1260. Więc uporządkowanie kodu pod C będzie pomocne, bo będę cross-compilować w gcc 6.2. ileś tam. I dlatego też zwracam dużą uwagę na optymalizację. W tym momencie jest tak, że wszystkie biblioteki tworzące engine są w C, edytor i apka testowa PC z nich współkorzystają. Win API i WinGDI służą tylko do utworzenia okienka i wywalania gotowego bufora który dostają już z endżina..
Natomiast poniżej, mały drobiazg, który dziś zauważyłem, a mianowicie jeśli intensywność policzony przed korekcją "fish eye" to otrzymujemy ładnie pojawiające się cieniowanie idące od środka a nie jednorodnie.. to pokazuje w załączniku.
Mapa jest już czytana z tej utworzonej w edytorze.. także tego można posmigać :D
no i póki co, mam znacznie lepszą wydajność niż w poprzednim projekcie..
źródło: comment_1613937241UBltDiF9AuRsxnRsjILygo.jpg
Pobierz