Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam problem ze znalezieniem pracy. Mianowicie chodzi o to, że jestem już po 30tce, a nie mam żadnego doświadczenia. Żadnego. Nigdy nie pracowałem. Nie będę oszukiwał, pasożytowałem na rodzicach i tak wyszło, że przesiedziałem cały ten czas przed komputerem i telewizorem. Weekendowe popijając tanie piwa ze znajomymi. Ale chce to zmienić. I szukam pracy. Jeżeli chodzi o wykształcenie to mam studia skończone. Licencjat z ekonomii, magisterka zarządzanie. Licencjat robiłem stacjonarnie, magisterkę zaocznie. Uczelnia nie jest nic a nic prestiżowa, robiłem to w swoim mieście ok. 100tys mieszkańców. Nie będę ukrywał, nie dało się tego nie ukończyć, bardziej wykładowcom zależało aby przepchnąć, niż studentom. Kolejny minus dla mnie, to fakt, że skończyłem to jakoś 7 lat temu. Więc siłą rzeczy nie pamiętam nawet jakie przedmioty tam miałem.