Wpis z mikrobloga

Nie wierze, #!$%@? nie wierze. Zrobili ten sam numer co z patchem 1.05 - obniżyli jakość grafiki i piszą 'poprawilismy wydajność!'

150h w grze i ani razu nie musialem czekać na wczytanie tekstur wysokiej rozdzielczości - nowy pacz i bach, 2 sekundy zanim samochód zrenderuje sie w wysokiej rozdzielczosci na moich oczach - co, ja tez mam przepustowosc pleja 4 z moim gtx 2070s?

Popupy przedmiotów w zajebiscie bliskiej odleglosci, smieci na ulicy renderuja mi sie przed sama maską.

Zmniejszono dystans tych smiesznych sprajtów 2d imitujących ruch uliczny, przez co są blisko oczu gracza i nagle znikaja sobie, bo gra nie renderuje na ich miejsce normalnych 3d samochodow jak powinna

Zmniejszono dystans pojawiania sie swiatel ulicznych przez co jazda autem wyglada jak poruszanie sie po modnych dzisiaj parkach z ekonomicznym oswietleniem rozjasniajacym sie automatycznie w miare zblizania sie do niego

Coś pozmieniano w antyaliasingu przez co na powierzchniach z mńostwem drobnych elementów (np. przejscia dla pieszych) tworzą się tańczące artefakty w miarę zbliżania się do nich (te przekłamania mają swoją fachową nazwę)

Gdzie nie obrócę kamery to co chwilę na moich oczach spawnuje się przechodzień albo auto (wcześniej nie było tego na taką skalę)

Coś pozmieniano w odbiciach ray tracingu - imho ograniczono ich ilość, na moich oczach tworzą się przekłamania i wyglądają gorzej
***

Czy naprawiono jakikolwiek z bugów trapiących moją grę?

Bug w zadaniu, którego nie mogę skończyć? Nie.
Bug ze niezapamiętywaniem języka przez grę? Nie.
Bug ze oślepiającym słońcem podczas widoku z wnętrza pojazdu? Nie.

Za to doszył nowe bugi jak nie renderujące się obiekty - na zdjęciu poniżej macie nie istniejący słup na którym wiszą sobie sygnalizatory.

Jutro może, jak się uspokoje to powrzucam filmiki z tymi wszystkimi rzeczami, bo dzisiaj mam #!$%@? dosyć. Wuj wam w chupę CD PROJEKT RED za równanie do dołu, walcie się na bambus.

#cyberpunk2077
pablo397 - Nie wierze, #!$%@? nie wierze. Zrobili ten sam numer co z patchem 1.05 - o...

źródło: comment_1611358500AU5u9Xce0CCqR4yWlXXmEW.jpg

Pobierz
  • 75
@pablo397: To nie jest problem z PC tylko z silnikiem tego syfu, nie mam pojęcia co oni tam #!$%@?, ale ta gra od premiery walczy o życie na każdym kroku mając problem z wczytywaniem obiektów i tekstur a z czasem "optymalizacji" tylko pogarszają efekt.
Ale nie dorabiajcie sobie teorii, że to wina Sony czy Microsoftu bo to podchodzi pod foliarstwo, wszystkie gry na PC mają lepszą grafikę niż na konsolach i
@pablo397: Od dawna jestem zdania że konsole wstrzymują rozwój gier ......


@cin123654: I tak i nie - z jednej strony technicznie na pewno ciągną producentów w dół, ale z drugiej strony długo było tak, że to konsolowcy grę kupowali, a pctowcy piracili. Dziś jest pewnie dużo lepiej w tym względzie, ale nadal konsole to zbyt dużo hajsu żeby olać ten kawałek tortu.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pendunate:

naprawili bug z obrazem, że sprzedajesz go za 4k, wychodzisz, wchodzisz jeszcze raz, odkupujesz za 5, sprzedajesz za 4k i tak w kółko?


Ten bym mogli zostawić xD, ale jak nie zostawili to wemod polecam
Widać że coś skopali. Doczytują się aut i drzewa w parku. Wcześniej to nie występowało


@cin123654: gra jest idealna, ja nie zauważyłem żadnej różnicy. Może czasem sie nie doczyta latarnia czy jakies smietnik ale tak też jest w innych grach. Z resztą kto ma czas na przyglądanie sie latarniom skoro jest tyle zajebistych questów do robienia?

Wy serii sie na sile #!$%@? do takich szczegółów, bo wam dupsko peka. Pewnie grasz