Wpis z mikrobloga

Nie wierze, #!$%@? nie wierze. Zrobili ten sam numer co z patchem 1.05 - obniżyli jakość grafiki i piszą 'poprawilismy wydajność!'

150h w grze i ani razu nie musialem czekać na wczytanie tekstur wysokiej rozdzielczości - nowy pacz i bach, 2 sekundy zanim samochód zrenderuje sie w wysokiej rozdzielczosci na moich oczach - co, ja tez mam przepustowosc pleja 4 z moim gtx 2070s?

Popupy przedmiotów w zajebiscie bliskiej odleglosci, smieci na ulicy renderuja mi sie przed sama maską.

Zmniejszono dystans tych smiesznych sprajtów 2d imitujących ruch uliczny, przez co są blisko oczu gracza i nagle znikaja sobie, bo gra nie renderuje na ich miejsce normalnych 3d samochodow jak powinna

Zmniejszono dystans pojawiania sie swiatel ulicznych przez co jazda autem wyglada jak poruszanie sie po modnych dzisiaj parkach z ekonomicznym oswietleniem rozjasniajacym sie automatycznie w miare zblizania sie do niego

Coś pozmieniano w antyaliasingu przez co na powierzchniach z mńostwem drobnych elementów (np. przejscia dla pieszych) tworzą się tańczące artefakty w miarę zbliżania się do nich (te przekłamania mają swoją fachową nazwę)

Gdzie nie obrócę kamery to co chwilę na moich oczach spawnuje się przechodzień albo auto (wcześniej nie było tego na taką skalę)

Coś pozmieniano w odbiciach ray tracingu - imho ograniczono ich ilość, na moich oczach tworzą się przekłamania i wyglądają gorzej
***

Czy naprawiono jakikolwiek z bugów trapiących moją grę?

Bug w zadaniu, którego nie mogę skończyć? Nie.
Bug ze niezapamiętywaniem języka przez grę? Nie.
Bug ze oślepiającym słońcem podczas widoku z wnętrza pojazdu? Nie.

Za to doszył nowe bugi jak nie renderujące się obiekty - na zdjęciu poniżej macie nie istniejący słup na którym wiszą sobie sygnalizatory.

Jutro może, jak się uspokoje to powrzucam filmiki z tymi wszystkimi rzeczami, bo dzisiaj mam #!$%@? dosyć. Wuj wam w chupę CD PROJEKT RED za równanie do dołu, walcie się na bambus.

#cyberpunk2077
Pobierz pablo397 - Nie wierze, #!$%@? nie wierze. Zrobili ten sam numer co z patchem 1.05 - o...
źródło: comment_1611358500AU5u9Xce0CCqR4yWlXXmEW.jpg
  • 75
@cin123654: sory ale ty chcesz jezdzic po miescie i ogladac latarnie czy oswietlenie? Liczy sie to ze jest zajebista fabuła a takie szczegóły mają zerowy wpływ na gameplay.

Z resztą wiele innych gier ma jeszcze gorsze oswietlenie. A w GTAV też na poczatku byly problemy z diczytywaniem sie swiata.

Wy malkontenci macie jakies nierealne oczekiwania.
@Nihas: jak sami gadali oficjalnie dzbanie że cały czas WIP i będą 2 dlc darmowe, multi a Ty mi chcesz kit wciskać że masz info od kogoś zaufanego typie? Lepiej się przewróć na drugi bok i se zwal a nie będziesz mi tu #!$%@? o znajomościach prócz reni rączkowskiej przegrywie XD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Gluptaki: nie tylko grafiki. Gameplay też się strasznie uwstecznił i ciekawe mechaniki znajduje się w grach Indie. Większość mainstreamowych gierek to interaktywne filmy dla niedzielnych kanapowców. Nawet gry sportowe mają co raz mocniejsze asysty sterowania.
@NaopaK: do tej pory uwielbiałem sobie jeździć autem słuchając muzy, spacerować po mieście odkrywać jakieś fajne szczegóły. Po nowym paczu zamiast oglądać piękne widoki wzrok przykuwa niespodziewanie renderujący się jakiś obiekt w kącie lub zmieniająca się przed nosem gracza rozdzielczość jakiegoś obiektu.
Grasz na GOGu? Ja musiałem przestawić język w przez GOGa, żeby mi nie zmieniało. Zmiana z menu gry resetowałą się do ustawień GOGa (°°


@PeQ: można to naprawić ręcznie edytując pliki gry ale każdy patch resetuje te ustawienia
@pablo397 @Curus_Bachleda @GrafikaUltraHaDe @normalny08 @EnJoyyy @PieceOfShit Serio ta gra nie jest zoptymalizowana ani trochę i nie ma sensu bronić CDP. Wina jest po stronie silnika i powalonego zarządzania w CDP, które nie pozwoliło pracownikom po prostu dokończyć gry. Ja jak grałem w grudniu to dalej miałem problemy z doczytującymi się teksturami i poziomem szczegółowości - i to przy RTX 3090 który ma 24 GB pamięci i 64 GB pamięci RAM i dysku
Ja jak grałem w grudniu to dalej miałem problemy z doczytującymi się teksturami i poziomem szczegółowośc


@BenitoCuckoldini: nie zgodzę się - też grałem od premiery a nie miałem problemów z doczytywaniem tekstur w tak bliskiej odleglosci od gracza. Problem pojawił się wraz z patchem 1.05 - zaczęły się pojawiać pop-upy obiektów w bliższej odleglosci a bilboardy często w ogole nie renderowały LODu wysokiej rozdzielczosci nawet gdy stalismy o krok od nich