Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć Mirki,
Piszę do was jako #studentprawa i #informatyka. Może to naiwne z mojej strony, ale do informatyki wybrałem jeszcze prawo, żeby móc jakoś zabezpieczyć się w przyszłości, jeśli nie mógłbym znaleźć pracy w informatyce (w co wątpię, bo trudniej o nią po prawie). Koleżanka nastraszyła mnie, że jeżeli nie studiuję prawa na #uj #uw itp. tylko na innym uniwersytecie, to już mogę się pożegnać z szansą na aplikację. Przyznam szczerze, że na aplikacji jakoś bardzo mi nie zależy, ale bardziej martwię się o pracę. Przyjmując, że będę jej szukać po prawie czy pracodawcy serio będą kierować się uczelnią na której studiuję? Studiuję na uniwersytecie, ale nie jakimś "elytarnym".
Dzięki za pomoc :<

#prawo #studia #studbaza #pracbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #60001157e516c7000a8ee2ac
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 13
via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@AnonimoweMirkoWyznania: #!$%@? jakies glupoty xD

Na aplikacje korporacyjne dostaja sie wszyscy, wystarczy sie nauczyć i napisac na 100 punktów, to sie uda kazdemu jesli na wystarczajaco dlugo wykupi sobie arslege xD

Nikt nie bedzie patrzył na skonczona uczelnie tylko na doswiadczenie i rzeczywista wiedze. Kolezanka na chyba kompleks ujotu xD moze porozmawiajcie o kontratypach xDDD
knur: > Koleżanka nastraszyła mnie, że jeżeli nie studiuję prawa na #uj #uw itp. tylko na innym uniwersytecie, to już mogę się pożegnać z szansą na aplikację.

Po pierwsze to możesz zrobić doktoranckie zamiast aplikacji, po drugie to #!$%@? głupoty znam dwie kancelarie gdzie jest ciągle nabór, bo znaleźć kogoś ogarniętego życiowo jest bardzo ciężko, to raz, dwa taka specyfika zawodu, że ludzie jak raz już w jakiejś pracy osiądą to