Wpis z mikrobloga

@sovas: w PL za samo bycie pod telefonem? Wychodziłoby 15k za samo czekanie na telefon 5 dni w tygodniu przy założeniu dyżuru 12h, ładnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@trustME: dokładnie jak @spizc napisał. 20% stawki godzinowej na godzinę oncallu (czyli jesteś pod telefonem i w zasiegu laptopa), a za akcje (coś się dzieje, dostajesz zgłoszenie i musisz zareagować) 150% stawki godzinowej.
  • Odpowiedz
programista na oncallu?

@ahmed_abdul: standard w FANG i wielu firmach w SV. Jak coś nie działa przez błąd w kodzie po deploy'u to kto ma to naprawić jak nie programista? A nie zawsze rollback do poprzedniej wersji i czekanie do rana albo poniedziałku jest rozwiązaniem.
  • Odpowiedz
@JanuszSraczek: Nie, z reguły cały zespół rotacyjnie jest na on-callu, jak wiele osób jednocześnie to już zależy od wielkości zespołu. Raczej nigdy nie jesteś sam.

architekt programista który nie musi przechodzić CR

W dobrej firmie nie funkcjonuje coś takiego jak wrzucenie czegoś na główny branch/produkcję bez review. Ale jako że na oncallu nie jesteś sam, to zawsze jest druga osoba która spojrzy w to co napisałeś.
  • Odpowiedz