Wpis z mikrobloga

czy to #!$%@? @ING_Bank_Slaski mogłoby w końcu zacząć poważną komunikację? czyli poinformować oficjalnym kanałem:
- co jebło, kto zawinił (konkret nie ogólniki)
- czy zapisy na IPO są wykonane czy nie
- czy nadal są w posiadaniu informacji kto jest klientem i jakie ma saldo?
- zapewnić że nie było ataku hackerskiego, wyprowadzenia środków, #!$%@? baz danych

porażką jest tu nie tylko czas awarii ale i sposób jej komunikowania
#gielda #ing
  • 18
@affairz: no i o to się martwię, chce je dostać jak najszybciej. Dzień wcześniej wrzuciłem tam dużo siana na cdp. Stresuje mnie to. Plus jeden stop kosa chce ustawić. Pisałem na czacie, nic się nie da osiągnąć, pół piątku dzwoniłem do biura maklera, tez dupa. Jak nie odpala to idę do obsługi klienta. Zakładam ze środki wolne są na technicznym koncie to tez nie powinien być problem, poza dostępem dla mnie
@affairz: myślę, że szczegółów nie podadzą z 1 z 2 powodów....

1 - wąska grupa ludzi w temacie od razu załapałaby co mają za system, więc i w konsekwencji na przyszłość jakie mogą mieć dziury etc.
2 - system mają tak dziurawy, że jakby większa ilość ludzi ogarniająca podstawy CySec zrobiła z tego raban, to mogłoby odejść więcej klientów niż tylko z samego maklera...

poza tym raczej w komunikacji kryzysowej realnego
Zawinił główny software architekt ING,


@kamilsos: jeszcze nie spotkałem banku, gdzie byłby jeden główny SA. A że w departamencie gdzie oni wszyscy siedzą średnia wieku to z 50 lat, to tak to wygląda ¯\_(ツ)_/¯